mageboer igjen visst*fødeklar Skrevet 5. juli 2006 #1 Skrevet 5. juli 2006 Jeg er en voksen jente på 32 år. Fikk vite for flere år siden at jeg ikke kunne få flere barn grunnet to fysiske problemer. 1.jeg har endometriose. 2. jeg har noe som kalles PCOS- poly cystisk ovarie syndrom Grunnet ovenfornevnte har jeg i mange år blitt regnet som steril og har derfor ikke hatt beskyttet sex med mine to siste samboere. Så kommer det inn en ny mann i livet mitt, vi har sex to ganger og der er jeg blitt gravid. Han er helt fra seg,jeg er overlykkelig.! Problemene begynte da jeg sa at jeg ville beholde barnet. Han truer/truet med selvmord og jeg har faktisk bare lukket ørene. Han har faktisk oxo beskylt meg for å bruke ham som permdonor!! Skjønn det den som kan. Han vil IKKE ha noe med meg eller ungen å gjøre i det hele tatt. I forhold til dette har jeg satt opp far som anonym fordi jeg ikke ønsker å tre en unge nedover ørene på en fyr som ikke vil hanoe med oss å gjøre. Er dette helt feil av meg eller hva synest dere fedre? Mener estemt at jeg kan gjøre mer skade enn gagn å dytte et barn på en mann uten hans samtyke.... Blir takknemmelig for svar her!!
barbafru Skrevet 5. juli 2006 #2 Skrevet 5. juli 2006 Jeg er ikke mann, men svarer alikevel. Jeg er helt enig med deg i alt du skriver. Det kan jo hende han stiller opp alikevel når tanken modnes. Håper det. Ellers greier du dette helt fint selv, og kaskje finner dere en annen mann en gang som ønsker seg familie. Det har vi gjort. Masse lykke til!
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2006 #3 Skrevet 5. juli 2006 Hei. jeg er ingen mann, men jeg kan fint skjønne hva du mener, jeg er nå gravid og "faren" vil ikke ha barnet sier han, men han er forbredt på å ta ansvaret sitt dersom jeg bærer det frem (noe jeg kommer til å gjøre om naturen ikke stopper det).... Det er ikke bare å pålegge en mann et barn, men så lenge du vet hva du vil og er så godt forbredt som det ser ut til å være så har du absolutt gjort det rette.... om det skulle vise seg at han etterhvert ønsker kontakt med barnet og du føler det er greit så kan det alltid reverseres dette "papiret", jeg er forbredt på å gjøre det samme dersom ikke min "spire"far ønsker barnet utover i svangerskapet... Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå