Anonym bruker Skrevet 5. juli 2006 #1 Skrevet 5. juli 2006 Hvor lang tid tar det før jeg får rettigheter som utvidet barnetrygd osv når jeg separerer meg? Jeg er i permisjon nå med 100%dekning, tror ikke jeg har rett på os før evnt i des når permisjonen er slutt. Vet venninna mi får 2000kr mnd i os, men det er ca det hun mangler på det jeg får utbet. Hva mer kan vi ha krav på? Får jeg stønad til barnetilsyn om jeg ikke er i jobb? Og er det småbarnstilleg fortsatt? Takker om noen gidder å svare meg Akkurat nå er jeg
*I believe I can fly* Skrevet 9. juli 2006 #2 Skrevet 9. juli 2006 1.du får rettigheter som aleneforsørger f.o.m måneden etter at du ble separert. 2. du kan ha krav på OS selv med perm.penger. kommer an på hvor mye du har utbet. men kan lite om dette vedr permisjon 3. du får stønad til barnetilsyn inntil 64 % av tilsynskostnadene dersom du tar utdanning, jobber eller står tilmeldt aetat som reel arbeidssøker. 4. finns fortsatt småbarnstillegg ja, bidrag, kontantstøtte og bostøtte er andre stønadsformer du kan ha krav på da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå