Anonym bruker Skrevet 5. juli 2006 #1 Skrevet 5. juli 2006 Akkurat fått greie på at min mor er så sur og lei av meg, for at jeg visst er så overhysterisk som koker flaskene og vannet til jenta mi. Hun er 3 måneder nå, trodde man SKULLE gjøre det ganske lenge jeg!?
Gjest Skrevet 5. juli 2006 #2 Skrevet 5. juli 2006 Flasker har jeg aldri kokt. Oppvaskmaskin, og skylt over de etterpå er mer enn nok. Vannet kokte jeg til småen ble rundt 4,5 mnd. Hør på helsestasjonen hvor bra vannet er. Kanskje du ikke trenger å koke vannet i det hele tatt?
Gemini77 Skrevet 5. juli 2006 #3 Skrevet 5. juli 2006 Her kokes alt som er nytt fra butikken, deretter i oppvaskmaskinen. Men smokkene på flaskene og pumpa koker jeg fortsatt da jeg har hørt at gummien på smokkene ikke blir så fine i oppvaskmaskinen.
♥ Snøblomst ♥ Skrevet 5. juli 2006 #4 Skrevet 5. juli 2006 Gutten vår er 4 mnd, og jeg steriliserer fremdeles. Trengs ikke, men jeg lager mme for et helt døgn og liker da å vite at flaskene er skikkelig rene ) Koster meg ikke mange kaloriene å gjøre det - så hvorfor ikke?
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2006 #5 Skrevet 5. juli 2006 Det sies litt forskjellig. Mange koker til 3 mnd, da begynner de små å putte alt mulig i munnen likevel. Noen får beskjed om å koke opp til 6mnd. Spør helsesøster, du. Og sier hun at du kan/bør koke til f.eks 4 eller 6 måneder, kan du "bruke" det overfor moren din (det er greit å kunne henvise til autoriteter!). :-) Tildes mamma
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2006 #6 Skrevet 5. juli 2006 HVOR lenge koker dere flasker heter det. Og hva har din mor med å blir sur og lei fordi du koker flasker??? ER det ikke ditt barn da, da kan hun rett og slett skygge banen syns jeg. Jeg hadde også kokt flasker til et 3 mnd gammelt barn, det er jo ikke noe jobb det vel. Gjør det så lenge du har lyst du...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå