lifa og Eline Skrevet 5. juli 2006 #1 Skrevet 5. juli 2006 Eline er 5 mnd. i morgen og hun fikk smake grøt for første gang i går. De 4 teskjeene hun fikk gikk ned på høykant og hun sutrert da hun ikke fikk mer. Fikk Holle`s sin risgrøt. I dag ca. 22 -24 timer etterpå begynte hun å gråte skikkelig og det virket som hun hadde mageknip. Kan det være grøten hun reagerte på så lenge etterpå? Noen som vet, tør ikke å gi henne noe i dag. Har ingen erfaring i hvordan konsistensen skal være på en normal porsjon men prøvde å lage den ganske tynn, men kanskje ikke tynn nok?
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2006 #2 Skrevet 5. juli 2006 Vent noen dager før du prøver på nytt. Skjer det samme igjen, er det nok grøten. Må innrømme at jeg ikke vet om det kan drøye så lenge etter måltidet, synes som det at det var lenge.. Men som sagt; vent noen dager og prøv igjen!
PMST Skrevet 5. juli 2006 #3 Skrevet 5. juli 2006 hmm kansje det var gøten men kan du ikke blande i malt eller gi litt sviskesaft ved siden av... Det hjelper her i huset ihvertfall.. har hun prompet noe / hatt avføring?
lifa og Eline Skrevet 6. juli 2006 Forfatter #4 Skrevet 6. juli 2006 Hun sovnet etter 45 min. med intens skriking sov ca. 30 min og fikk bryst etterpå. Da var hun mye bedre ettersom hun også klarte å ta brystet. Ca. 20-30 min etter mat igjen kom det en umiskjennelig lukt fra henne og da hadde hun bæsjet masse. tror kanskje jeg skal vente litt med grøt og heller prøve mer med avokado og banan og går det greit med det kan jeg prøve grøt evnt grønnsaker istede. Har fått veldig små smaksprøver tidligere av avokado og banan, blir veldig lei seg når hun ikke får mer tydelig at hun synes det er gordt med litt annet enn bare melk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå