Anonym bruker Skrevet 5. juli 2006 #1 Skrevet 5. juli 2006 Dere som gir mme og kan kontrollere litt hvor mye baby får i seg i løpet av en dag...hvor mye og hvor ofte mater dere baby hver dag, og natt? Når de er et par-tre uker gamle???
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2006 #2 Skrevet 5. juli 2006 Babyer skal få til de blir mett, så ofte de vil... samma om det er mme eller morsmelk, så lenge den blandes riktig er det ingen grunn til å "holde igjen"
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2006 #3 Skrevet 5. juli 2006 Så dette varierer fra baby til baby, ingen grunn til å sammenlikne hvis du for eksempel vil bli bekymret...
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2006 #4 Skrevet 5. juli 2006 Nei jeg blir ikke bekymret. Bare lurte på hvor mye andre pleier blande opp om gangen i ml.?
Gjest Skrevet 5. juli 2006 #5 Skrevet 5. juli 2006 Jeg har en sønn på 12 dager og jeg pleier å blande ca 90 ml av gangen til han. Noen ganger er han mer sulten og andre ganger mindre sulten. Jeg har ingen anelse om hvor mange ganger i løpet av døgnet jeg gir han det, er i hvertfall 2 ganger i løpet av natta og da mater vi han før vi legger oss også.. Gi mat hver gang den er sulten og gi til han er mett, bare husk på å få den til å rape, så får den plass til mer og slipper masse ekstra luft i magen!!!
Petronella♡mor til to Skrevet 5. juli 2006 #6 Skrevet 5. juli 2006 Gutten min er 4 uker på fredag, når han får flaske (ikke mme, men jeg pumper) tar han et sted mellom 100 - 125 ml.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå