Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Om man slutter å amme et barn på 10 mnd, og ikke barnet liker mme.. Hva gjør man da? Er det absolutt nødvendig at dem må ha enten me eller mme? og hvor lenge i såfall?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

man kan jo begynne å introdusere vanlig melk i den alderen.

Skrevet

Jeg har samme problemet og hs sa at hun ikke trengte noe særlig mer enn melken i grøten, og kanskje litt youghert. Fikk beskjed om å gi vann som drikke, og vente til hun var 1 år før jeg ga vanlig melk. Hun er også 10 mnd.

Skrevet

Blander du grøten med mme eller vann, tyr 73 ?

Skrevet

Bytter litt på det. Bruker av og til den som skal blandes med mme. Men den som skal blandes med vann, er det jo melkepulver i.. Så dermed så får hun "melk" i seg

Skrevet

Ok, jenta mi får bare grøt til kvelds, og den er blanda men vann. Tro om det er nok? Kanskje begynne med grøt morning også?

Skrevet

Tror egentlig ikke du trenger det. Gi litt youghert, en skive ost eller noe slikt. Tror også du fint kan gi litt vanlig melk også.. Vi fikk det når vi var små.. ev. kok h-melk og bland ut 1/2 delen med vann og gi det.

Litt av problemet mitt er at hun ikke vil ha noe som er hvitt som ikke kommer fra puppen. Har prøvd å gi varm/ kald. MM/ MME. Vanlig lettmelk/ h- melk..fra flaske, tuttekopp og glass.. Hun vil ikke ha!..:-) (sta lita jente)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...