Etaner Skrevet 5. juli 2006 #1 Skrevet 5. juli 2006 Uff jeg sliter sånn med å finne dress til lillegutt på 2 år. Jeg er rett å slett ikke innteresert i å betale 1000,- for en dress til ham når den kun skal brukes 1 gang, og i max 2 timer. Men jeg vil jo veldig gjerne at han skal være litt fin, han skal jo være med på bildene og under vielsen. Det er jo ingen her som leier ut til gutt lenger, og i butikkene har dem bare dresser til jul og 17mai. Utenom de til 1000,- da. Hva gjør dere andre som har smågutter?
FruMamma med nr 2 Skrevet 5. juli 2006 #2 Skrevet 5. juli 2006 På Cubus selger de ofte bukse, skjorte og dressjakke separat. Jeg er ikke sikker på prisen,men det er kanskje verd å se.
Etaner Skrevet 5. juli 2006 Forfatter #3 Skrevet 5. juli 2006 Takk for tipset,(-: men der har jeg allerede vært.De hadde bare til sesong..
Beama Skrevet 5. juli 2006 #4 Skrevet 5. juli 2006 Hvor i landet er dette da? Her i Bergen er det endel "utenlandske" butikker... Bla en i gågaten. Der har de masse pen tøy til barn.. Jeg kjøpte klær til brudesvennene og brudepikene der.. Kjøpte ikke hel dress da men... kjøpte skjorte (199 kr) og vest med sløyfe(99 kr)... Så på dressbukser der kostet mellom 99 kr og 699 kr. Hadde jakker og:) Du kan se bilder av det her: http://www.piczo.com/Andreagullet?g=10926331&cr=3 Ser faktisk ikke så billig ut som det var:) Og helt greit til noe som skal brukes en gang.. Har sikkert sånne butikker i andre deles av landet også..
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2006 #5 Skrevet 5. juli 2006 på coop obs har de billig kjempesøt bunad til gutt. Tror de koster 299 eller noe
FruMamma med nr 2 Skrevet 5. juli 2006 #6 Skrevet 5. juli 2006 Det var rart dette med Cubus. Her jeg bor(Rogaland), har de enda vet jeg. Hva med butikker som lindex, kappahl, H&M?
brooklyn Skrevet 5. juli 2006 #7 Skrevet 5. juli 2006 Min lille er 1 år når vi gifter oss. Får ikke tak i skikkelig fin dress til han, så han skal gå med en barnebunad som er kjempetøff. Han er kjempefin i den. De har ikke utleie av små smokinger og matchende sjaketter til barn under to år og jeg hadde heller aldri brukt 1500 på det når pappaen skal bruke 2500 på sitt antrekK!!! Tror bunad blir kjempetøft!
Etaner Skrevet 5. juli 2006 Forfatter #8 Skrevet 5. juli 2006 Takk for tips og svar dere (-: Jeg tror vi har kommet frem til en mulig løsning nå. Skal prøve matrosdressen til sønnen til en venninne av meg, den er skikkelig stilig. Håper bare den passer ....
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 5. juli 2006 #9 Skrevet 5. juli 2006 Vi fant svart dress til Tobias i str 92 på H&M i Bergen. Tror vi betalte 299,- Minislips på Spar Kjøp til 69,-
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2006 #10 Skrevet 9. juli 2006 http://www.butterflyxc.com/index.php?cPath=5 på denne siden får du kjøpt nydelige dresser. Kjøpte selv til gutten min på 1 år her. Tok en liten uke før jeg hadde den i posten.
Etaner Skrevet 10. juli 2006 Forfatter #11 Skrevet 10. juli 2006 Var inne å kikka nå. Takk skal du ha. Har ikke tenkt på at det går ann å bestille på nettet engang. (-:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå