Nye sprell Skrevet 5. juli 2006 #2 Skrevet 5. juli 2006 Ikke til selve byen, men Nissi Beach er jo barnevennlig.
NickNoLte Skrevet 5. juli 2006 #3 Skrevet 5. juli 2006 vi var to uker på ayia napa i fjor med en på 16mnd.. Bodde på fin plass, fine leiligheter og basseng sånn, men det ble litt mye basseng liv på oss... (/hotellområdet) Var ikke særlig shoppemuligheter akkurat der, vi kunne dra til, men det gadd vi ikke.. Det var jo sånn suvenir butikker og sånn, men har du vært i Hellas noen ganger, så har du sett det!!! På kvelden var det jo som kjent mye festing,masse fulle,lettkledde ungdom som ravet.... så vi var heller lite i byen på kveldstid... spiste ved hotellet... eller i leiligheten... ble liksom litt lite å ta seg til.... men vi hørte ikke noe bråk fra festingen , musikk og sånn, på hotellet. der var det helt rolig, natta og.. Skulle vi på stranda fra det hotellet vi bodde på, måtte vi gå et stykke, ellers var det helst steinete og berg til sjøen... (ikke noe for småen) Jeg ville ikke reist dit igjen for å si det sånn... har ikke vært i syden med unger før, og heller ikke hatt 2 uker på fast plass, vi har mer loffet... men jeg vil tro det finnes kjekkere steder for unger... (kanskje bare meg, kanskje bare plassen vi var på...)
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2006 #4 Skrevet 5. juli 2006 ..hadde ikke dratt i det hele tatt, men det var ikke det du spurte om Er ikke aya napa litt sånn party-sted da...? Det fins jo nok av andre "syden-steder" man kan dra til?
Gemini77 Skrevet 5. juli 2006 #5 Skrevet 5. juli 2006 Nei, det hadde jeg ikke.. Var der 2 år på rad da jeg var 17 og 18 år, og da elsket jeg det ville utelivet. Nå ville jeg ikke engang dratt UTEN barn, og det sier jo litt...(selv om jeg fortsatt er glad i en fest.. :-)) Man får jo mange rolige hoteller der, men som en annen nevner. Er ikke noe koselig å trille rundt i byen på kvelden når det kun er fulle 18-åringer der og musikken dundrer fra alle utestedene!
Mamma til tre Skrevet 5. juli 2006 #6 Skrevet 5. juli 2006 Vi var der då eldstejenta var 2 år. Pubene med festglade ungommer var i ei gate for seg sjølv, så vi kunne gå turer i dei nærmaste gatene uten å komme blandt dei. Synest det var ein fin tur. Jenta fekk bade mykje både i basseng og sjø, vi gjekk fine turer og på det heitaste var vi ofte inne i leiligheta der ho fekk leike med leikane sine. Og så leigde vi bil eit par dager, og fekk sett litt kulturminner og hovudstaden. Eg hadde ikkje hatt noko imot å reise dit igjen.
Pittamitta Skrevet 5. juli 2006 #8 Skrevet 5. juli 2006 Ja det hadde jeg gjort.Man trenger ikke være midt i klostertorget om kvelden,kan gå og kikke i gatene utenom,spise på Odin (norsk/kypriotisk resturang)koselig.Tror jeg hadde valgt Hotell Limanaki(ligger nær sentrum og nær stranda) eller Blue village(nissi beach,litt uenenom byen da,men barnevennlig)Dette er Star tour. Er et lite tivoli der også (var ivertfall :-)
♥Snulder Skrevet 5. juli 2006 #9 Skrevet 5. juli 2006 JA!!! Vi har gjort det hvert år i 5 år nå! Bodd midt i sentrum. Fint hotell med flott bassengområde. Gått ut og spist hver kveld med ungene. Har ALDRI sett noe til raving og fyll. Da må man nok opp i partygata godt over midnatt. Jeg og samboern har også reist dit alene uten å ha sett noe til den beryktede fylla. Opplevd langt verre andre steder gitt...
NickNoLte Skrevet 5. juli 2006 #10 Skrevet 5. juli 2006 Det står jo mye om den beryktede fylla i avisene her iallefall... http://web3.aftenbladet.no/utenriks/article208703.ece men det er jo litt satt på spissen då kanskje.... men eg må jo sei atte eg så fyll andre steder enn oppe der med kirkå eller ka det va! (va nesten aldri der oppe :-D ) jaja
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå