Anonym bruker Skrevet 5. juli 2006 #1 Skrevet 5. juli 2006 han bråker sånn når han sover, knirker og snøfter. Har problemer med å sovne selv.
Magandang anak ko Skrevet 5. juli 2006 #2 Skrevet 5. juli 2006 Når hun var 7 mndr. Skulle egentlig gjort det når hun var 6 mndr hadde det ikke vert fordi vi var på ferie:o) Gikk kjempefint, og begynte da å sove hele natten:o)
It's all about me Skrevet 5. juli 2006 #3 Skrevet 5. juli 2006 Vi la Christian på eget rom da han var 9 uker, men hadde gjort det før hvis vi ikke hadde vært bortreist da.
Gjest Skrevet 5. juli 2006 #4 Skrevet 5. juli 2006 Rundt 3 mnd, hun våknet så ofte da vi la oss. Sov mye bedre på eget rom. I begynnelsen ihvertfall...
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2006 #5 Skrevet 5. juli 2006 ok for mini her er også 9 uker å vurderer det. Tror både jeg, sambo og mini sover nedre da. Greit å høre hva andre gjør, han sover hele natta også,(stort sett) sa da er det jo ikke noe stress med mating.
lifa og Eline Skrevet 5. juli 2006 #6 Skrevet 5. juli 2006 Ble lagt på eget rom med en gang. Er 5 mnd. i morgen og har fungert flott med snuppa på eget rom hele tiden.
skimre Skrevet 5. juli 2006 #8 Skrevet 5. juli 2006 6 uker, gikk som en drøm.. to uker senere sov hun natta rundt uten mat, og vi slapp og vekke hverandre... nå er hun fire mnd og sover fra 19.00-07.00:)
Petronella♡mor til to Skrevet 5. juli 2006 #9 Skrevet 5. juli 2006 Vi la datteren vår også på eget rom da hun var 9 uker. Hun sov hele natten fra samme dag. Nå har vi en sønn på nesten 4 uker og jeg sliter sååå med nattesøvnen fordi han okker og oier seg hele natten igjennom (eller mest en halv times tid før han våkner). Uansett vurderer vi snart å legge han på eget rom, for å få litt ro til å sove. I natt sov han og samboeren på stua for at jeg skulle få sovero og det nytter jo ikke i lengden ))
Snartmammatilto :-) Skrevet 5. juli 2006 #10 Skrevet 5. juli 2006 Vi har lagt henne på eget rom fra første stund vi! vel og merke! ligger rommet hennes rett over gangen for vårt, og vi har begge dørene åpne og babycallingen på ! Så det er ingen fare for at vi ikke skal høre henne!
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2006 #11 Skrevet 5. juli 2006 jeg trodde det var vanlig å ha babyen på samme rom til de var et år? hvis man legger de på eget rom, dere sier de sover hele natta, hvordan vet dere det? hører dere de hvis de skriker? bare lurer..
m-mamma Skrevet 5. juli 2006 #12 Skrevet 5. juli 2006 Da han var 2 uker. Rommet hans er rett over gangen og jeg hører alle de lydene jeg trenger å høre. Han sov bedre fra første dag vi gjorde det. Jeg hadde litt dårlig samvittighet nesten, teit... De første 2 ukene hadde vi på babycallen, noe som førte til alle lyder dobbelt opp. Men jeg følte meg i alle fall trygg på den måten.
snuppelure 74 Skrevet 5. juli 2006 #13 Skrevet 5. juli 2006 Vår er 5 mnd og sover sammen med oss enda, vel og merke i sin egen vogge =)
Pøbelfrøet Skrevet 5. juli 2006 #14 Skrevet 5. juli 2006 Gutten vår fikk eget rom da han var 7 mnd ( litt over 8 mnd nå ) Rommet hans er rett ved siden av vårt og vi hører han så fort han gjør noe mer enn å bare snu seg rundt i senga. Kan legge til at han sover ikke rundt ennå, oppe et par ganger og får mat.
Dolla&Heidi&spire Skrevet 5. juli 2006 #15 Skrevet 5. juli 2006 Jenta vår sov på eget rom fra første stund. Og det fungerre kjempebra. Hun er nå litt over 2 måneder og sover fra kl 19-07, det har hun gjort i en måned nå. Deilig! Rommet hennes er i samme etasje som vårt og vi har på Babycallen.
løva Skrevet 5. juli 2006 #16 Skrevet 5. juli 2006 3 uker. Det var deilig:) alle fikk mye bedre søvn etter det. Og jeg og sambo kunne igjen ligge å snakee om kvelden.
Clementine Skrevet 5. juli 2006 #17 Skrevet 5. juli 2006 3 dager gammel, hun har rom vegg i vegg og vi har dørene åpne, så jeg hører henne med en gang hun vil ha mat. Mye bedre det, nå sover alle mye mer. Hun kremter og bråker så om natten, og vi snorker i vei, så det funka ikke å ha henne på samme rommet. Var litt nervøse første natta for at vi ikke skulle høre henne, men det gikk helt fint det. Blir jeg nervøs for at hun ikke puster, kan jeg jo bare sjekke. Som oftest kan jeg høre henne fra sengen vår.
musefisa Skrevet 5. juli 2006 #18 Skrevet 5. juli 2006 Han var nesten 6 mnd. Det var godt, vi sov så mye bedre alle sammen da, og han ligger vegg i vegg med oss så det er ikke noe problemer å høre han:)
ostekaka Skrevet 5. juli 2006 #19 Skrevet 5. juli 2006 han er 5 måneder nå, og sover enda med oss, nå sover han mer i egen seng enn i vår, men gråter han tar vi han oppi med oss, og da roer han seg veldig fint. trodde også det var normalt å ha de på samme rom til de var minst 1 år, og gjerne lenger. jeg kjenner ikke veldig mange som ikke har gjort det slik. vi kommer sikkert til å ha han inne med oss enda lenger, men det vil tiden vise :-)
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2006 #20 Skrevet 5. juli 2006 Anonym som bare lurer. Babyer er våken mange gang om natta, men det er for de drømmer. De er ikke nødvendigvis sulten. Jenta vår er nå 5 mnd og sover fra 20.00 til 8.00. Hun sov fra 24.00 til 09.00 fra hun ble flyttet på eget rom. Det er ikke noe problem å høre henne, døra hennes står oppe. Rommene er ved siden av hverandre. Men jeg slipper å våkne når jeg ikke trenger det. Hun lager masse lyder hele natta og det gjør sikkert vi også. Derfor tror jeg alle sover bedre på egne rom:) Og ja om hun skriker hører jeg det godt:) Forresten skjelden hun gråter, jeg er som regel å henter henne før gråten starter. Hører jo når hun våkner og gugler:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå