Gjest Skrevet 5. juli 2006 #1 Skrevet 5. juli 2006 Det er på tide å bytte bilsete, men er så usikker på hvilket jeg skal kjøpe. Kan dere dele noen erfaringer med meg? )
nickoline og supermann Skrevet 5. juli 2006 #2 Skrevet 5. juli 2006 vi har auto baby til graco nå. Når vi skal bytte skal vi ha be safe izi som ble best i kollisjonstesten.
*ulvemor* Skrevet 5. juli 2006 #3 Skrevet 5. juli 2006 er det den besafe izi combi som ble best i testen? Jeg kjøpte nemlig den i går..
Gjest Skrevet 5. juli 2006 #4 Skrevet 5. juli 2006 Acta Graco autobaby med base. Veldig fornøyd så kommer sannsynligvis til å kjøpe Acta Cosmic når vi må ha større sete. (ja, jeg vet om tester og div., men det ER godkjent om det brukes riktig, så jeg stoler på det jeg.)
nickoline og supermann Skrevet 5. juli 2006 #5 Skrevet 5. juli 2006 det tror jeg.... testen står i et av de siste foreldre og barn....
*ulvemor* Skrevet 5. juli 2006 #6 Skrevet 5. juli 2006 ja det er jo nye tester hele tiden hvor alle kommer ut forskjellig. Er de godkjent og de på butikken anbefaler den, må man vel nesten stole på dem? De på butikken sa i alle fall til meg at besafe izi combi var et bra sete, men jeg har ikke sett noen tester eller noe..
nickoline og supermann Skrevet 5. juli 2006 #7 Skrevet 5. juli 2006 enig med deg. tror ikke testen var helt rettferdig mot graco. jeg velger likevel be safe. min bror har et som hetet concord. skikkelig fint. kan også koble til musikk i setet slik at du selv slipper smurfene oa........
Luca Skrevet 5. juli 2006 #10 Skrevet 5. juli 2006 Lillesnupp sitter fortsatt i Britax-setet sitt hun(baby), men storesøster har Izi Kid Combi. Det har kommet best ut i flere tester, så tror ikke det er tilfeldig og resultatene er ikke forskjellig hver gang.
Mulle :) Skrevet 5. juli 2006 #11 Skrevet 5. juli 2006 Har acta graco med base... MEn det er jo opp til 13. kg.. Vet ikke hva det andre vi har heter..
Ranveig R Skrevet 5. juli 2006 #13 Skrevet 5. juli 2006 Vi hadde Römer/Britax Babysafe fram til småen var ca 8 mnd, då bytta vi til Akta Graco Cosmic, og er veldig fornøgde. Greit å kunne endre sittestillinga når han sit i stolen, og hovudstøtten er veldig bra. Mamma og pappa har eit Römer/Britax two way elite ståande i bussen sin, og det er ok det og, men det har på langt nær like "gode" sidekantar som Akta'en. Til gjengjeld sit han litt "friare" i det setet. Har ikkje erfaring med HTS-setene, men det er som regel HTS og Akta som blir samanlikna når ein skal kjøpe sete nr 2. Dei kjem greitt ut i testar begge to. Og om det eine får ein lavare poengsum i ein test, så betyr det ikkje at det er trfikkfarleg å køyre med. Testane av bilseter er så strenge her til lands, at det alle seter som blir godkjent for bruk er veldig gode.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå