Anonym bruker Skrevet 5. juli 2006 #1 Skrevet 5. juli 2006 Og du skulle få en liten gave Hva kunne du ønske deg da ? Måtte vel være noe typisk norsk ? Noe man ikke fikk tak i der du bodde ? Noen som kan hjelpe meg med tips ? Ja det er i forbindelse med hemmlig venn og burde vært på skravle siden, men der kan man ikke være anonym Og da er det jo gjettet med en gang
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2006 #2 Skrevet 5. juli 2006 Rein melkesjokolade ( Kanskje litt vanskelig å sende i denne varmen...) salt lakris tja..... Det var neimen ikke lett!
Magandang anak ko Skrevet 5. juli 2006 #3 Skrevet 5. juli 2006 Pose med Rømmegrøt? Melkesjokolade? Gjør ikke noe om sjokoladen smelter, er bare å hive den i kjøleskapet så er den så god dom ny;o)
Sassy. Skrevet 5. juli 2006 #5 Skrevet 5. juli 2006 Bilder hadde jeg likt å fått. Masse tullebilder av natur,gater,butikker,dyr og mennesker :-D Godteri er jo alltids bra(hvertfall hos meg),men hvis det skal sendes er det vel ikke så lurt med sjokolade. Så kanskje noe gummisnop,krokodiller,sure føtter,IFA(mmmm....)
snuppelure 74 Skrevet 5. juli 2006 #6 Skrevet 5. juli 2006 Jeg hadde likt å fått Toro tamatsuppe, kvikk lunch og salt lakris =)
Gjest Skrevet 5. juli 2006 #7 Skrevet 5. juli 2006 Vaffelrøre-mix, for jeg kan ikke lage vafler selv som blir gode.
Northernlights Skrevet 5. juli 2006 #13 Skrevet 5. juli 2006 Dr Greves Barnesåpe, pose med Grøtris, salt lakris, stratos sjokolade, fiskeboller (men er kanskje litt tungt å sende), kalender med bilder fra Norge, og kanskje et troll eller et norsk flagg! Var bare noen forslag =) Ja, nå får vel Mammaen til G og A snart gave, da? ;o)
andemora Skrevet 5. juli 2006 #14 Skrevet 5. juli 2006 Boks med gul leverpostei ( de har små også nå) Blå stratos Et kryssordblad
yasmina Skrevet 5. juli 2006 #15 Skrevet 5. juli 2006 Mine foreldre bor langt langt borte og det de somregel ønsker seg mest er norske balder,aviser og sjokolade,typisk melkesjokolade,troika,cuba som man ikke får i utlandet. Klem
Curly-mor :) Skrevet 5. juli 2006 #16 Skrevet 5. juli 2006 Melkesjokolade, norske blader, lakris, bilder av en norsk fjord, fjell e.l Kommer ikke på noe mer jeg
brooklyn Skrevet 5. juli 2006 #17 Skrevet 5. juli 2006 Mine favorittgaver å få hjemmefra når jeg bodde i usa var norvegia, toro-poser, aviser hjemmefra (lokale), norsk digg, rosa ob (synd de ikke har den gamle typen lengre), krydder, bokser med leverpostei, makrell i tomat, vestlandslefse-pakke, tyttebærsyltetøy, norske se og hør og masse mer. mammaen min sendte STOOOORE esker til meg et par ganger i året, jeg ble skikkelig sippete når jeg fikk dem.
Luca Skrevet 5. juli 2006 #18 Skrevet 5. juli 2006 Ja, tenkte på den samme som Expat og da er det vel lakris som gjelder:-) Men utfra svarene er det kanskje ikke det....så da er det vel en annen da.
Gjest Skrevet 5. juli 2006 #19 Skrevet 5. juli 2006 Lomper (til pølse) Savex Leppepomade Har en venninne som bodde i London en periode og måtte sende dette helt tiden..... Lakrisbåter og stupedame høres også lurt ut!!
Northernlights Skrevet 5. juli 2006 #20 Skrevet 5. juli 2006 Lomper har vi da her, timsi =) Lomper i massevis..(om det er USA det gjelder iallefall)
Gjest Skrevet 6. juli 2006 #23 Skrevet 6. juli 2006 Ikke vet jeg om pakken skal til USA, men i England er vist lomper mangelvare ) Skal nevnes at venninna mi til slutt fant det på en IKEA like utenfor London *hihi* Takk til våre svenske venner ;o)
mamsen til T&O Skrevet 6. juli 2006 #24 Skrevet 6. juli 2006 Jeg bor i utlandet og savner: * Ukeblader som KK, Henne, Bonytt og Interioer magasinet * Smaagodt * Fiskeboller * Toro gryteretter ... og mange andre ting.
Mamma`n til Lukas & Milla Skrevet 6. juli 2006 #25 Skrevet 6. juli 2006 Nå vet jeg ikke hvor denne pakken skal,men når jeg er i Thailand (noe som jeg er veldig ofte pga sambo er thai) så savner jeg:BRELETT,GULOST(norvegia),LAKRISAL,BEARNESAUS,TORO GRILLKRYDDER,LEVERPOSTEI(de gule boksene),SURE COLA FØTTER,GROVT BRØD,TINE MELK,KNEKKEBRØD MED SALAMI OG AGURK og KAFFE! (kaffen i Thailand smaker blæææ....)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå