Anonym bruker Skrevet 5. juli 2006 #1 Skrevet 5. juli 2006 noen som har denne?fornøyd? takket nettopp ja til den nå....er vel ikke så mange andre som vil forsikre barn under 1 år har jeg hørt?er så treg av meg så tenkte at jeg får takke ja,når de først ringer hehe....er bare for 1 år av gangen da....
BW og en til? 1 pp Skrevet 5. juli 2006 #2 Skrevet 5. juli 2006 Vi har denne... er fornøyd sålangt.. Har heldigvis ikke hatt behov for den!! Vi har ingen bindingstid heller så blir jeg missfornøyd så sier jeg opp avtalen=O) Og rimelig mnd pris også!
~**nuttis**~ Skrevet 5. juli 2006 #3 Skrevet 5. juli 2006 Vi har den,men vet ikke om jeg er "fornøyd",for har aldri brukt den(heldigvis).
Gjest Skrevet 5. juli 2006 #4 Skrevet 5. juli 2006 Jeg har ikke den, men har barneforsikring i Gjensidige, de forsikrer fra 3 mnd. Bare ulykke da, men fra 7 mnd er det sykdom og ulykke. Vet ikke om denne ace er med sykdom, men det er viktig å ha med i en barneforsikring. For flest barn som blir varig uføre, blir det av sykdom, ikke ulykke.
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2006 #5 Skrevet 5. juli 2006 Tips : Postbanken har gratis forsikring hvis man åpner en konto for barnet...
Gjest Skrevet 5. juli 2006 #6 Skrevet 5. juli 2006 jeg har ace til begge guttene mine, men heldighvis ikke hatt bruk for den enda mener jeg leste at den dekte sykdom oxo jah....... hadde den gjennom posten den første tiden til eldste mann, men dem betaler ut lite i forhold til ace....... så jeg bytta:)
Gjest Skrevet 5. juli 2006 #7 Skrevet 5. juli 2006 her er hva ace gir.... Kort utdrag seff *2.000.000,- kontant om ulykken skulle være ute. Skulle ditt barn bli alvorlig skadet i en ulykke, trenger du extra penger for å sikre fremtiden. *200.000,- i støtte til ombygging av boligen. En invidalisering blir enklere å leve med dersom forholdene blir lagt til rette. *500,- i dagpenger ved innleggelse på sykehus. Det blir ingen økonomisk belastning å ha barn på sykehus. *100.000,- til kosmetiske operasjoner. Mange ganger er det mulig å fjerne de synlige sporene etter en ulykke. *10.000,- til behandling av tannskader. Barn er viltre, og til tannskader er det lite eller ingenting å få fra trygdekontoret. *150.000,- kontant ved kreftdiagnose. Kreft er en stor påkjenning for familien. Et kontant tilskudd gjør livet litt lettere.
Mamma til gutt06+jente mai-10 Skrevet 5. juli 2006 #8 Skrevet 5. juli 2006 Jeg har nettopp takket ja til den jeg også. Hørtes veldig bra ut:) Men håper jeg aldri får bruk for den da..
Gjest Skrevet 5. juli 2006 #9 Skrevet 5. juli 2006 Bortsett fra ved kreft virker det ikke som den dekker noen form for sykdom da. Er jo mange andre typer sykdom barnet kan få da. Jeg foretrekker en som dekker alle typer sykdom og. Men håper jeg aldri får bruk for den...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå