PMST Skrevet 5. juli 2006 #1 Skrevet 5. juli 2006 var rett ute på toalettet..kom inn i stuen igjen..der var ikke gullet og se.. hjelp kvapp til... Hvem lå bak stolen til pappa og kavet..hehe herregud i dag var det plutslig blitt mer fart på krypingen..hehe Er på tide å finne lekegrinden fram tenker jeg.
Mockanin Skrevet 5. juli 2006 #2 Skrevet 5. juli 2006 Det går fort gitt. Hvor gammel er barnet ditt? Minsten her på 6 mnd. kommer seg frem med å krype og åle. Som regel bakover, men også i alle andre retninger. Her en dagen satt jeg og så på han, så tittet jeg bort litt og når jeg tittet etter han igjen så var han søkk borte. Ikke nok med det, men han var helt musestille også. Tok en stund før jeg skjønnte at han gjemte seg bak vippestolen gitt. Du kan tro jeg lurte på hvordan i alle videste verden han hadde kommet seg unna så fort. Tenkte jo ikke på at han kunne være bak vippestolen nei.
PMST Skrevet 5. juli 2006 Forfatter #3 Skrevet 5. juli 2006 hehe..de er noe luringer .... Hun er bare 4,5 mnd... begynnte å åle seg for 14 dager siden..men da var det bare litt.. no går det fortere og fortere.. Hadde håpet hun hadde ventet.. til vi er ferdig med ferien...hehe i august....
PMST Skrevet 5. juli 2006 Forfatter #4 Skrevet 5. juli 2006 flere som har slike aktive barn? sover max 2 timer mellom morgen og natt?? ..
MintCondition Skrevet 5. juli 2006 #5 Skrevet 5. juli 2006 Hehehe...jeg fant jenta vår under stuebordet i dag da jeg kom fra do...hun sover heller ikke stort om dagen. Et par-tre dupper på 30-60 minutter for tiden. Hun er snart 6 mnd.
PMST Skrevet 5. juli 2006 Forfatter #6 Skrevet 5. juli 2006 hihi..de er vittig..men kunne de ikke bare sovet ....litt..!! mer..;0)..hehe
MintCondition Skrevet 5. juli 2006 #7 Skrevet 5. juli 2006 Jaaaaa....gjerne sovet litt mer ja! Bare et par timer sammenhengende hadde gjort underverker for min del. Og å sluttet med nattpupp...hmmm...men det blir vel forhåpentligvis i løpet av sommeren her da.
PMST Skrevet 5. juli 2006 Forfatter #8 Skrevet 5. juli 2006 hehe..ja samme her..bare sovet 2 timer i strekk..en laaaaaaaaaaaaaaang lur??? hehe..jaja..går seg vel til men det er veldig krevende ja..det er helt sikkert..;=)
MintCondition Skrevet 5. juli 2006 #9 Skrevet 5. juli 2006 Jaggu...krevende ja. Blir ikke mye tid til annet kan man si! Mannen her i huset skal overta de siste 5 mnd av permisjonen 1.september, og har stoooore planer om alt han skal få gjort! Hihi. Han skal få jobbet endel, og vært på turer, fisket litt, ja...i det hele tatt! Tror han kommer til å få seg en overraskelse
PMST Skrevet 5. juli 2006 Forfatter #10 Skrevet 5. juli 2006 hihi..det blir nok ett slag i flaisen det ja..hehe..Blir spennende å høre om dette senere.hehe.. Du får hilse han å ønske han..*shit fiske*..hihi Jepp dagene går alt for fort..det er no helt sikkert..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå