Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan jeg amme om jeg har drikki cola?? Vet at babyen kan få luft i magen om jeg drikker noe med kullsyre, men har koffeinet og sukkeret noe å si på ungen?? Og hvis jeg ikke kan drikke det, er det noen som vet hvor lenge jeg må vente fra jeg hat drikki cola til jeg kan amme??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen barn reagerer på kullsyre, noen barn på koffein osv.

Min eldste reagerte på så mye. så da drakk jeg ikke kaffe, ikke brus

spiste kjedelig mat og i det hele tatt....

Nå har jeg en som hadde kolikk i starten og det var det. For han tåler alt, Koffein (i små mengder selvsagt) kullsyre, kål , løk , jordbær you name it.

Så du må nesten bare prøve deg frem.

De sier at babyen kan bli litt mer "gira" av koffein men det er jo ikke

sikkert da.

Skrevet

Jeg var redd for å drikke brus mens jeg ammet, så jeg drakk ikke brus de første 6 mndr. Men det viste seg at hun tåler det helt fint, så nå drikekr jeg brus med god samvittighet:o)

Skrevet

Noen reagerer og andre ikke.. Så du må nesten bare prøve deg fram....

Lykke til

Skrevet

Jeg drikker cola. Jeg og min romveninne var så brus syke etter fødselen og spurte pleierne på avdelingen om vi kunne drikke brus/cola og de sa at det gjorde ingen ting. Men som hun sa alt med måte.

Brus er den eneste lasten jeg har. Er ellers ganske sunn.......... Andreas har ikke noe ubehag med at jeg gjør det.

Men farmor fortalte at når min tante gikk gravid så hadde hun blitt frarådet å drikke cola. På det tidspunktet mente de at man kunne få ADHD. Dette har jeg aldri hørt noe om..........

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...