Anonym bruker Skrevet 5. juli 2006 #1 Skrevet 5. juli 2006 Er det noen av dere jenter som onanerer foran speilet...? Bare litt nysgjerrig...
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2006 #3 Skrevet 5. juli 2006 Har gjort det mye. Synes det er skikkelig opphissende å se seg selv når man onanerer.
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2006 #4 Skrevet 5. juli 2006 Signerer denne! Opphissende å se meg selv..
Gjest Skrevet 7. juli 2006 #6 Skrevet 7. juli 2006 Bruker speilet en del. Særlig når jeg skal ha inn en foran og en bak... blir utrolig opphisset av å se meg selv i speilet.
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2006 #8 Skrevet 9. juli 2006 hehe, ja! og noen ganger bruker jeg digitalkamera, tar bilder og filmer litt, for å onanere videre etterpå mens jeg ser igjennom bildene/filmen... (blir allllllltid slettet rett etterpå, og har alltid en viss skam over meg... er jeg ekkel? blir tent av meg sjøl lissom...)
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2006 #9 Skrevet 10. juli 2006 hehe, den har jeg aldri tenkt på før... Ekkel, tja. tror nok ikke det er første jeg ville gjort..
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2006 #10 Skrevet 11. juli 2006 Hehe det skal jeg søren meg prøve nå. filme fitta mi!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå