Anonym bruker Skrevet 5. juli 2006 #1 Skrevet 5. juli 2006 har deltforeldrerett,og mottar Os,da snakker jeg ikje om det dagligeomsorgen men foreldreretten,for jeg sgal ha den dagligeomsorhen for jenten min men far vil ha deltforeldrerett,for eg ringte TK og han sa at jeg mister Os hvis vi har deltforeldrerett dt har ingeting å si hvem har den voved dagligeomsorgen sa han.PUHHH blir så forviret jeg nå
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2006 #2 Skrevet 5. juli 2006 Anerikke... Men hvorfor vil han ha delt foreldrerett når han ikke vil ha den daglige omsorgen? Han har ikke rett på det vettu! Da må han ha barnet hjemme hos seg 50% av tiden
winneboo Skrevet 5. juli 2006 #3 Skrevet 5. juli 2006 Er det deg jeg svarte lenger ned? Du mister ikke OS om dere har delt foreldreansvar. Jeg og pappaen har det å jeg skrev det i papirene om søknad om OS å jeg har fått det i snart 1 år nå så han du snakka med tar heeeelt feil.
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2006 #4 Skrevet 5. juli 2006 han vil ha ongen 50%av tiden også men han får ikje det av meg ikje ennå i hvertfal, når ongen er så litten og han bor jo 3 timer fra oss,så det er ikje aktuelt at eg lar ongen min på 1 år bo litt her og litt der.
Tomma Skrevet 5. juli 2006 #5 Skrevet 5. juli 2006 Med delt foreldreansvar så har du krav på OS, og barnefaren har krav på delt foreldrerett, med mindre han ikke overhodet er skikket til å ta ansvar. Å ha delt omsorg 50/50, så har du ikke krav på OS, men det krever jo at dere har barnet like mye.
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2006 #6 Skrevet 5. juli 2006 håper dere har rett jenter, for eg blir gal snart av allt dette her,faren har bestemt se at han vil det har mast om det lenge nå,og nå må eg bare skrive under på det,han er jo en skikkelig bra far og er glad i ongen sin men eg har jo ikje råd til og miste Os og nå når han for delt ansvar så er dt dritt hvis eg mister os.Håper at han på Tk ikje viste ka han snakkte om.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå