Anonym bruker Skrevet 5. juli 2006 #1 Skrevet 5. juli 2006 Jeg kan godt tenke meg å ta et par røyk etter jeg har lagt den lille på kvelden. Ammer ikke på natten. Hvor lang tid tar det før røyken er ute av kroppen? Kan jeg amme på morgenen?
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2006 #2 Skrevet 5. juli 2006 Når jeg lå på sykehuset etter første hadde kommet, så fikk jeg beskjed om at hvis jeg var nødt til å røyke, så burde jeg la det gå iallefall en halvtime fra siste røyk til babyen fikk mat.
Kosemaisen :-) Skrevet 5. juli 2006 #3 Skrevet 5. juli 2006 JA du kan amme på morgenen.Kvinner bruker ca 120 min på å forbrenne en sigarett.Dette skal ganges med antall sigaretter.Er det mer enn tre sigaretter bør det legges på en halvtime pr sigarett. Likevel har du god tid på deg til morgenen:-) Men om du sover på samme rom som babyen bør du ikke røyke rett før du legger deg pga faren for krybbedød. Du ånder ut skadelige stoffer fra sigaretten så babyen skal sove minst en meter vekk fra deg,og helst ikke i samme rom.
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2006 #4 Skrevet 5. juli 2006 ...vil bare si at jeg røkte mens jeg var gravid og mens jeg ammet i 4 mnd... mitt gull er minst like frisk som alle andre!!! dette var for å "trøste" ikke for å skape "furore"... lykke til
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2006 #5 Skrevet 5. juli 2006 Selv om du gjorde det og fikk friske barn så betyr ikke det at andre ønsker å gi den samme giften til sine barn.. Jeg tar også meg en røyk nå om kvelden etter at han har lagt seg.. han legger seg fast 19.30 og pupper ikke da igjen før rundt 5 tiden om natta. Så nå på sommeren tar jeg meg da en røyk på terrassen. VI deler heller ikke rom. Jeg hadde ikke tatt meg den røyken hvis ammingen hadde vært hyppigere - altså at det hadde vært nikotin igjen i melken! Men så lenge jeg er sikker på at nikotinen er ute av kroppen så nyter jeg den røyken når sambo og jeg endelig har kvelden alene.. Så nyt en røyk etter leggetid du.. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå