*ulvemor* Skrevet 5. juli 2006 #1 Skrevet 5. juli 2006 Jenta mi har i de siste to ukene tulla fælt om natta, krølla seg rundt, rulla seg opp i ett hjørne og våkna for smokken tuuuuusen ganger.. har ikke hjulpet å ha henne siden av meg i senga heller. I natt prøvde vi babysafe for første gang, og det ble SUKSESS!! våkna bare for smokken to ganger, og sov til til over sju i stedet for halv fem!! JAJAJA håper bare det varer
SOMMER :) Skrevet 5. juli 2006 #2 Skrevet 5. juli 2006 vi hadde også veldig god nytte av babysafe. brukte den fra tulla var 7 mnd til 12 mnd, siste mnd festet vi ikke selene... i natt var faktisk første natten uten.. :-)
Ranveig R Skrevet 5. juli 2006 #3 Skrevet 5. juli 2006 Å nei du! Det er smokken!! ) Så flott at babysafen fungerte då, det er eit slit når babyen ikkje får til å sove skikkelig...
Northernlights Skrevet 6. juli 2006 #4 Skrevet 6. juli 2006 .......trenger sårt å vite hvor man får kjøpt en =)
*ulvemor* Skrevet 6. juli 2006 Forfatter #5 Skrevet 6. juli 2006 på sparkjop.no skal det være en. Jeg kjøpte på barnas beste i tr.heim. Andre natta nå med myyyye søvn på oss begge Jippi
Northernlights Skrevet 6. juli 2006 #6 Skrevet 6. juli 2006 Hva koster de? Jeg brukte babysafe paa alle de fem andre ungene, men det er ikke aa finne her rundomkring iallefall...
*ulvemor* Skrevet 6. juli 2006 Forfatter #7 Skrevet 6. juli 2006 kostet fire hundre. Jeg kunne kjøpt en og sendt til deg hvis du vil?
Northernlights Skrevet 6. juli 2006 #8 Skrevet 6. juli 2006 :-O Oisann! Det var dyrt! ....takk for tilbudet, men da tror jeg nesten jeg syr en selv.... Ellers kan jeg jo hinte til mamma =) jeg skal jo snart til Norge igjen. Babysafe er en flott ting, - helt enig!
*ulvemor* Skrevet 6. juli 2006 Forfatter #9 Skrevet 6. juli 2006 ja hvis du kan å sy må det jo være kjempelettvindt å sy en selv
Northernlights Skrevet 6. juli 2006 #10 Skrevet 6. juli 2006 Jeg har en pose som han brukte i bilsetet da han var mindre, som jeg kan ta mal etter. Jo, jeg skal nok huske hvordan de saa ut. Tror nok det blir loesningen, ja =) Har bittelitt daarlig raad for tiden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå