Kæmma og trultene Skrevet 5. juli 2006 #1 Skrevet 5. juli 2006 Jenta mi har hatt så vondt i magen, både i går og nå, etter at hun spiste mme på mandag da jeg var vekk hele dagen. Er det normalt? Er det noe jeg kan gjøre for å hjelpe henne? Prøver å bære litt, massere magen osv men hun har ikke bæsja siden søndag og har tydelig veldig vondt stakar der hun ligger og spreller og skriker....
Amazed..♫ 01.02.2012 ♫ Skrevet 5. juli 2006 #2 Skrevet 5. juli 2006 Sviskesaft eller malt virker forløsende på magen. Mme kan gi hard mage, så det er godt mulig at det er pga det hun har mageknip. Ellers er det vel massasje og bæring som du nevner, og gjerne et varmt bad? Det funket for snuppa iallefall ) Hvis det er luft hun har så er miniform bra, som du får kjøpt på apoteket, eller prøv å ta tempen på henne for da løser du gjerne opp litt og får ut luft.
Kæmma og trultene Skrevet 5. juli 2006 Forfatter #3 Skrevet 5. juli 2006 Hun er bare 5 uker, hvordan kan jeg gi henne sviskesaft? Eller malt? Med kopp/flaske? Har testet å ta tempen, det har funket før, men det hjalp ikke nå så det er nok forstoppelse tror jeg....Stakar lita, det ser så vondt ut og hun får ikke sove lenge av gangen!!
Mini&Meg Skrevet 5. juli 2006 #5 Skrevet 5. juli 2006 Bland malt med vann å gi det på flaske eller med skje, da pleier det å løsne litt etterhvert. Huff husker da gutten min hadde det sånn og,ikke godt for de små nei.
Maiprinsessa06♀&Maiprins09♂ Skrevet 5. juli 2006 #6 Skrevet 5. juli 2006 Hei cæmmis:o) Jenta mi også har vært en del plaget med det i det siste... Da gir jeg henne malt i flaske en gang om dagen, til det gir seg. En halv t-skje til ca 90 ml. Da blir det bra kort tid etter:o) Håper det snart gir seg på tulla di da, for det er ikke noe moro.,...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå