Olivia38 Skrevet 4. juli 2006 #1 Skrevet 4. juli 2006 Skulle på helsestasjon i dag. Nydelig vær! Så vi gikk. Er vel 2-3 km. Treåringen ganske stille, men gikk som en helt. Baby imponerte helsesøster. Ble enig om å droppe 4 mnd kontroll, for han lå alt forran skjema motorisk. ble så stukket to ganger. AU, AU!! Tok buss hjem. Treåring litt varm. Tok temp. 40,25! ga han en paracet, og lot han sove et par timer. Mye kvikkere da, men fortsatt rundt 40, når han la seg for kvelden. Syntes baby virket urolig. Tok temp. Drøyt 38. Aner jo ikke om det er vaksinene eller han er smittet av det samme som broren. Venter meg noen festelige dager nå, men skal la være å klage så mye hvis jeg selv kan holde meg frisk!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 5. juli 2006 #2 Skrevet 5. juli 2006 Stakkars....:-(¨ God bedring ønskes alle sammen!!!
MAJA-67 Skrevet 5. juli 2006 #3 Skrevet 5. juli 2006 Uff, ja stakkars barna dine- og stakkars deg også. Håper det går bedre med dem. 40 i feber er mye! Dere får kose dere som best dere kan, du får kjøpe inn masse is og låne noen filmer til dere. God bedring ønskes dere av
Olivia38 Skrevet 5. juli 2006 Forfatter #4 Skrevet 5. juli 2006 Takk for god bedring ønskene. Ble en rolig natt, og virker som begge har kommet seg. Baby har vært litt urolig i dag, men ingen har vært særlig varme. Så jeg krysser fingrene og håper at det var det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå