Luca Skrevet 4. juli 2006 #1 Skrevet 4. juli 2006 Snuppa er 5 mnd og 3 uker, og farter en del rundt på gulvet nå. Hun legges kl 1830-1900, og vi hører ikke et pip fra henne før hun skal ha pupp i 2-tiden ca. Men i kveld har det vært full rulle. Hun har snudd seg en drøss med ganger, og vi hører hun babler der nede. Må jo da ned å sjekke, og da ligger hun på amgen med hodet i fotenden. Blie helt svett av at hun ligger på magen, så snur henne rundt. Hun sover da, så ingen gråting. Så går det en halvtime, så hører vi lyder igjen, går ned og hun ligger på magen igjen. Vet jo at når de snur seg rundt, går det greit at de sover på magen, men kan hun ikke vente noen mnd med det da?:-) Liker ihvertfall ikke at hun driver med dette, kanskje vi vurderer babysafe tilslutt...hmm. Hun har nesten stått på alle 4 i dag også, nå tenker jeg det blir liv her framover:-)
mamsentalexogmorgan Skrevet 4. juli 2006 #2 Skrevet 4. juli 2006 Hadde samme greia med Alexander, og kan bare anbefale babysafe! Hadde mye roligere søvn etter at han begynte med den. Koster ca 400 kroner på babybutikk.
*ulvemor* Skrevet 5. juli 2006 #3 Skrevet 5. juli 2006 kjøpte babysafe i går , 400 kroner. Verdt hver krone. Både jeg og hun sov så utrolig mye bedre i natt, jeg slapp bekymringene, og hun var varm og god hele natta!
☠Diamanda Galas☠ Skrevet 5. juli 2006 #4 Skrevet 5. juli 2006 jeg droppet babysafe, og lot tulla sove på magen fra hu var 5 mnd...har også en propell her;-)
*ulvemor* Skrevet 5. juli 2006 #5 Skrevet 5. juli 2006 ja hadde hun bare snudd seg over på magen hadde jeg sikkert bare gjort det jeg også Men hun her sparka av seg dyna så hun ble iskald, la seg i ett hjørne av senga osv.. Ble bare tull og urolig søvn på begge! Så da ble babysafe løsninga for oss
Evelinemor Skrevet 5. juli 2006 #6 Skrevet 5. juli 2006 Vesla vår har begynt allerede, og er bare 3,5 mnd. Når kan de ligge på magen, egentlig? Blir de ikke grinete av babysafe?
*ulvemor* Skrevet 5. juli 2006 #7 Skrevet 5. juli 2006 har jo bare prøvd det en natt jeg da.Men det er jo ikke like stramt som en tvangstrøye, det holder henne bare på plass! Ble overhodet ikke grinete, og sov den roligste natten hittil i livet sitt
Luca Skrevet 5. juli 2006 Forfatter #8 Skrevet 5. juli 2006 Ja, kanskje det er tingen. Hvilken type kjøpte du da, har sett du har spurt her inne om hvilken type men ikke lest det. Vurderte det på storesøster også da hun reiste seg i senga hele tiden, men det gikk over av seg selv.
*ulvemor* Skrevet 5. juli 2006 #9 Skrevet 5. juli 2006 kjøpte på barnas beste her i tr.heim. Var veldig tynn og fin i stoffet, tynt foret inni, slik at hun kan bruke bare den om sommeren, og med dyne over om vinteren. Hun butikkdama sa den var veldig fin og populær. Er i alle fall kjempefornøyd:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå