Anonym bruker Skrevet 4. juli 2006 #1 Skrevet 4. juli 2006 trenger hjelp til å få lille gutt til å rape, uansett hva slags råd vi følger og gjør skriker han m jevne mellom rom. nå har det blitt så ille at han skriker når jeg legger han til puppen, så det blir ikke mye pupp han tar. hjelp hjelp er desperat
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2006 #2 Skrevet 4. juli 2006 Bruker dere smokk? Da kan han sutte på den... Det hjalp her, for da er de roligere... Eller kan du prøve å legge han på magen og "strekke" litt i armene... Det er no verdt å prøve, hvis ikke du har prøvd dette før... Lykke til:o)
Mauritius:) Skrevet 4. juli 2006 #3 Skrevet 4. juli 2006 Jeg pleier å legge lille jenta mi på stellebordet i noen minutter og ta henne opp og da raper hun ganske fort. Kanskje du kan prøve!
Mauritius:) Skrevet 4. juli 2006 #4 Skrevet 4. juli 2006 legger henne på magen glemte jeg å skrive:-o
Gjest Skrevet 4. juli 2006 #5 Skrevet 4. juli 2006 Hadde store problemer med å få jenten min til å rape, men hun rapte da hun ble lagt på magen over kneet mitt, gjerne sånn at kneet mitt presset litt på magen/mellomgulvet hennes
Tupsi Skrevet 4. juli 2006 #6 Skrevet 4. juli 2006 Heisann! Fikk et velig godt råd av en healer,for jeg hadde så problemer med datera mi. Når du holder han over skuldra så skal du stryke fra ROMPA OG OPP TIL NAKKEN,da kommer lufta opp,IkKE nedover eller rundt for da stopper lufta opp.Jeg prøvde det og siden da har vi ikke hatt noen problemer med det siden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå