Gå til innhold

konsert?


mate

Anbefalte innlegg

 

 

Hei!

Et vennepar har invitert oss med på Lillebjørn Nilsen konsert. Jeg har veldig lyst til å gå, men jeg lurer på om det er uforsvarlig pga høyt volum.

Jeg er i uke 34.

Ville dere ha gått på konsert?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 

Lillebjørn Nilsen er ikke akkurat forferdelig bråkete musikk, så tror du trygt kan gå å høre på han.

Men trenger jo ikke å sitte oppi høytaleren akkurat:)

 

Jeg var på Mark Knopfler og Emmylou Harris i uke 28, og det gikk kjempebra, tror ho koste seg i magen:)

 

Du merker nok også om den lille ikke liker det:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var i forrige svangerskap på en veldig høylydt konsert i uke37. gikk kjempefint. prøv. du kan alltids gå om du føler deg uvel.det vil du ganske sikkert bli om babyen reagerer negativt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har vært på flere konserter og hu i magen min bare koser seg på konsert.. sparker nermest i takt med musikken.. :) det er morro og jeg skal på festival i sommer jeg.. høygravid hihi...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jenten min har vært på flere blackmetal-konserter allerede, så lillebjørn nilsen burde gå veldig bra :) Han har gjerne ikke så høyt støynivå på sine konserter heller...

Tøtten i magen min skal på en metal-festival 3 uker før termin også, håper det går like bra....

 

Men, var på Omen i dag, i en kinosal med aaaltfor høyt volum. Tror jeg skremte vannet (heldigvis ikke bokstavelig talt ;P ) av henne til tider. Hun hoppet rundt om kring der inni. Prøvde å pakke inn magen i armer og vesken min etc... Tror det hjalp litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på festival for tre uker siden. Innendørs konserter. Musikken var det ikke noe spes reaksjon på. Men jeg har vært på endel konserter tidligere i svangerskapet, så det er sikkert blitt en vane der inne.

Denne konserten var en ska-konsert og IKKE spes lavt volum. Problemet her ble at det ble for trangt og magen ble litt skumpet. Måtte eksorteres ut av mannen min og ei venninne for i det hele tatt å komme ut.

Det var litt skummelt sånn sett.

 

Lillebjørn har nok stoler til dere. Da går det an å legge noe over magen hvis det bråker for mye etter din smak. Det pleier jeg å gjøre på kino, i hvert fall.

Tror forresten det høyeste volumet på Lillebjørn konsert er alle som synger med... Sånn var det sist jeg var, i hvert fall.

 

Kos deg, du.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lillebjørn Nilsen burde vel gå bra skulle man tro, desibelnivået er ikke på topp regner jeg med. Andre konserter ville jeg vært ekstremt forsiktig med. Magen stopper kun 10 desibel med lyd så det vil si at en konsert hvor støynivået glatt kan være 110 db kan være veldig skadelig for små, nyutviklede ører. Jeg tar iallfall ikke sjansen selv om det er en konsert jeg mer enn gjerne skulle vært på bare to uker før termin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...