Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes så synd på jenta vår i denne varmen! Hun er bare 2 uker gammel. Må vi virkelig bruke lue ute?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ville kjøpt solhatt.er jo viktig å beskytte hodet.Jeg har solhatt til lillemor.

Skrevet

jeg spurte helsesøster om dette sist jeg var på konrtoll og hun mente at det ikke var nødvendig når de lå i vognen, dersom det er varmt i luften, men skal du ta barnet opp må luen på.

Skrevet

bruk en tynn lue av bomull eller silke! Ørene må beskyttes for trekk , og hodet beskyttes for solen.

Søskenbarnet mitt mistet hørselen på et øre, pga av hyppig ørebetennelse som baby

Skrevet

Jeg bruker det ikke på den nyfødte jenta til vanlig, selv om hun er ute. Unntaket er når vi må svippe innom direkte sol på vei fra eller til bilen.

Skrevet

Guten vår har alltid hue eller solhatt på ute. Han er 9 1/2 mnd. Babyen bør beskyttast mot sol og trekk, og det er uhyre sjeldan det er både varmt, overskya og absolutt vindstille ute...

Skrevet

Enig med Anonym - ikke noedvendig i vognen naar det er saa varmt som det er naa. Ha en lett, tynn lue naar babyen skal holdes.

Skrevet

Det er jo ikke nødvendig å ha lue hvis babyen ligger i vogna, men kjøp en solhatt du kan ta på hvis du skal ha babyen opp av vognen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...