Anonym bruker Skrevet 4. juli 2006 #1 Skrevet 4. juli 2006 Har en eks (som er pappa til mitt barn) som aldri kommer til å bli voksen... det er jeg sikker på!! Han er 24 år nå! Han er kun sammen med kompisene sine, fester og turer på... Er det håp for at han skal bli voksen?? Virker ikke som om han blir det synes jeg! Er fremdeles glad i han, og har lyst til å gi han en ny sjanse, men jeg tenker "er det noen vits"? Hvis han aldri noensinne blir voksen, hvilket liv er det da meningen at vi skal ha sammen??
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 4. juli 2006 #2 Skrevet 4. juli 2006 hei, det er litt vanskelig og gi tips når jeg vet så lite om deg. men om du er gravid nå ville jeg nok ventet med og ta en avgjøelse til babyen kommer. kan hende han blir voksen når han ser gullet sitt. og om han ikke blir det da så blir han nok ikke på en stund enda. lykke til i vertfall.
Gjest Skrevet 6. juli 2006 #3 Skrevet 6. juli 2006 Jeg hadde ikke giddet å bruke tid på han. Vil du ikke heller være sammen en som VIL det samme som deg (for du kan ikke tvinge noen til å ønske noe)? Det du ser, er det du får i slike tilfeller. Ikke forvent noe mer.
Gjest Skrevet 6. juli 2006 #4 Skrevet 6. juli 2006 Her i gården er faren 31 år, og oppfører seg som en 20åring. Jeg gidda ikke å ofre flere krefter på den mannen. Jeg vet jo ikke stort om dere, men du burde kanskje gi ham en sjangse til? Jeg misunner de som har fedre som faktisk gidder å bry seg...For selv om han styrer på fortsatt med "livet", så kan han jo få litt tid på seg, for er han opprinnelig intr i å ta vare på barnet sitt (og beholde deg), så roer han seg nok snart.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå