Gå til innhold

Samme utgangsmusikk som inngang?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har nå bestemt oss for inngangsmusikk, og det blir Nordraak sin Purpose, men vi vet ikke om vi skal bruke den som utgangsmusikkogså??

Noen forslag på det?

Takk for svar!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dytter denne litt opp jeg. Den datt så fort ned. Jeg er så lur å skriver et innlegg først og svarer på andre innlegg etterpå:)

Skrevet

Hey snuppa!

Til inngangsmusikk skal vi ha trompet (en venninne) og orgel. Aner ikke hvilken de velger, hehe.

Utgang, ja, det lot jeg bare være opp til organisten. Han er visst veldig flink, fra England. Så d skal bli spennende!!!

Skrevet

Jeg holder på å sette opp en mal for kirkeprogrammet og da har jeg lyst til å skrive opp inngangsmusikk, utgangs osv....

Jeg trodde jeg begynte å ha alt klart jeg nå,men så dukker det stadig opp nye ting å undre seg over:)

Skrevet

Vi hadde ein bruremarsj frå Lødingen (nærmaste vi kom til Hamarøy, sidan eg er derfrå) som inngangsmarsj. Til utgangsmarsj hadde vi ein gånglåt som pappaen min hadde skrive, spelt i tredobbelt tempo (!) fordi organisten meinte den var aaaltfor treig.

For oss var det viktig å finne marsjar som passa oss, og som vi følte hadde litt "meining". Det er jo kjekt å ha to ulike marsjar, og sikkert ok for organisten også, så han/ho får vise seg litt fram ;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...