Gå til innhold

flere som gifter seg 07.07.07?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Meg og samboer har vært sammen 7 år dette året, derfor synes vi det passet ganske bra :) Kul dato, men var ikke lett å få kirke eller lokale. Mange som har tenkt som oss :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi skal også gifte oss da, har bestillt kirke og det var forløping ingen andre som hadde ønsket den datoen. Har ikke bestemt oss for lokale enda, men må vel kanskje gjøre booking der snart

Skrevet

Vi skal gifte oss da. Har nettopp ringt kirka og det var allerede en vielse der kl 13.00 så vi skal gifte oss 14.30.

Synes det var litt rart at det allerede var en vielse siden jeg bor på en liten plass, så nå er jeg veeeeeeldig nysgjerrig på hvem som skal gifte seg før meg. Kjenner dem garantert.

Jeg hadde ikke giftet meg den dagen hvis jeg ikke hadde fått "min" kirke (den jeg er døpt og konfirmert i)

Siden vi skal ha et stort bryllup er festlokalet også bestilt. Jeg fikk det jo plutselig travelt når jeg oppdaga at det var andre som også var tidlig ute med å bestille kirke..trodde vi hadde god tid,jeg :)

Skrevet

fått kirke men ikke funnet lokale enda vi....

Skrevet

Da vi forlovet oss for 2 år siden satte vi den datoen. Da vi ringe kirkekontoret i januar, var det allerede fullt :( Så da tok vi lørdagen før i stede.

Skrevet

Vi skal gifte oss 070707! Sannidal kirke klokken 14 ;)

Skrevet

Ja, jeg!!!!! Hihi, blir spennede:) Vært bestemt siden 2004, weeeeeeeeeeeee.........

Skrevet

ja vi skal også gifte oss den dagen:)

har bestil kirke, lokale, frisør og fotograf.....så nå er bare "kosen" igjen:)

i hvert fall foreløpig:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...