Gå til innhold

Tips ang. avvenning av nattamming? (9mnd)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kunne nå ønske at vesla kunne sove natten igjennom.. har prøvd å roe henne når hun våkner om natta men det er myyyye skriking for det er pupp hun vil ha!!! Hun våkner da mellom 03.30-05.00 for pupp. Legger seg mellom 19.00-20.00 på kvelden... Og hun får nok mat på dagtid så hun skal være god og mett... Må man bare ta noen netter med mye skriking eller har dere noen bedre tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har en gutt på 8 mnd, som har våkna en, maks to ganger på natta. Han har da fått pupp og sovna med en gang. Men i forgårs tenkte jeg å venne han av. Da han våkna ga jeg han vann, og la ham ned igjen. Først gikk det greit, så begynte han å grine. Han grein, til tider ganske hysterisk i nesten tre kvarter, før han sovna. Var da inne hos han hvert 5.min for å vise at "jeg var der", og strøk han litt på magen(han liker det da)...Det som var så utrolig, er at neste natt sov han helt rundt, for første gang etter han var født! Og ikke var han hysterisk sulten når han våkna heller, så han kan ikke ha vært så sulten......Og så var han jo så blid som ei sol når han våkna, så han hadde ikke tatt skade av det hehe. Vet jo ikke hvordan det går i natt, men det er i alle fall helt sikkert at jeg skal fortsette å bare gi han vann....Har hørt at det kan ta tre dager til to-tre uker(!) før resultatet kommer, så hold ut! Det viktigste er vel at en går inn hvert 5min(ta tida - minuttene går veldig seint i beg, og en føler seg som verdens verste mor!!), da føler de seg ikke så utrygge....Lykke til da!!(og jeg håper på det beste i natt...)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...