Gå til innhold

Lagde meg akkurat en kopp med te og kanel i ..

Anbefalte innlegg

Skrevet

..og det var faktisk GODT!!! Camomille te, 3 suketer og en stor dæsj kanel! God smak ble det! skal lage en kopp til etterpå.

Bare et lite tips ;o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ble så inspirert av denne kanelen, sitter nå og spiser mango-youghurt med kanel - faktisk kjempe godt, nam:-)

Har liten tro på at det virker, men skal prøve å tenke positivt. Har forresten ekstremt med energi i dag....Håper jeg føder snart... Er så klar for det atte...

Skrevet

Hehe! Hørtes jo godt ut!

Er dere modne?

Skrevet

Som nevnt på et annet innlegg så forsøkte jeg melk med kanel i (ca to spiseskjeer), og det gav meg en HEL kynner...

Etter det har det vært full stopp...

Kanskje jeg bør helle innpå resten av kanelen i skapet, sånn i tilfelle?

Har dere tatt mye kanel tilsammen? Noen som kjenner at det fungerer?

Skrevet

Tok ca 1 1/2 ts med kanel for noen timer siden...Har mye kynnere nå, men det har jeg stort sett hele tiden. Fikk forresten en ubehagelig halsbrann av kanelen:-(

Vet ikke om jeg er moden enda, men har hatt murringer og sterke kynnere i flere uker! I tillegg har slimproppen gått i over en uke nå! Ikke noe blod, men ikke tvil om at det er deler av proppen. Usj, hadde vært bedre å ikke kjenne noe før det plutselig bare starter - sånn var det sist. Ja, ja, den lille kommer når han kommer. Ligner han på mammaen sin, så tar han seg god tid:-)

Lykke til,alle sammen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...