Gjest Skrevet 4. juli 2006 #1 Skrevet 4. juli 2006 ..og det var faktisk GODT!!! Camomille te, 3 suketer og en stor dæsj kanel! God smak ble det! skal lage en kopp til etterpå. Bare et lite tips ;o)
Lykke og glede Skrevet 4. juli 2006 #2 Skrevet 4. juli 2006 Jeg ble så inspirert av denne kanelen, sitter nå og spiser mango-youghurt med kanel - faktisk kjempe godt, nam:-) Har liten tro på at det virker, men skal prøve å tenke positivt. Har forresten ekstremt med energi i dag....Håper jeg føder snart... Er så klar for det atte...
Gjest Skrevet 4. juli 2006 #4 Skrevet 4. juli 2006 Som nevnt på et annet innlegg så forsøkte jeg melk med kanel i (ca to spiseskjeer), og det gav meg en HEL kynner... Etter det har det vært full stopp... Kanskje jeg bør helle innpå resten av kanelen i skapet, sånn i tilfelle? Har dere tatt mye kanel tilsammen? Noen som kjenner at det fungerer?
Lykke og glede Skrevet 4. juli 2006 #5 Skrevet 4. juli 2006 Tok ca 1 1/2 ts med kanel for noen timer siden...Har mye kynnere nå, men det har jeg stort sett hele tiden. Fikk forresten en ubehagelig halsbrann av kanelen:-( Vet ikke om jeg er moden enda, men har hatt murringer og sterke kynnere i flere uker! I tillegg har slimproppen gått i over en uke nå! Ikke noe blod, men ikke tvil om at det er deler av proppen. Usj, hadde vært bedre å ikke kjenne noe før det plutselig bare starter - sånn var det sist. Ja, ja, den lille kommer når han kommer. Ligner han på mammaen sin, så tar han seg god tid:-) Lykke til,alle sammen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå