Gjest Skrevet 4. juli 2006 #1 Skrevet 4. juli 2006 Og vi har ikke fint vær i dag. Men jeg holder på å renne vekk her inne. Trodde det ble mer merkbart etterhvert som magen ble større. Og det blir jo sikkert det. Men som regel er jeg frysen av meg. Synes det er deilig når det er 24 grader i stua. I dag holder jeg på å renne vekk:) Jaja, jeg klager ikke da:) Litt deilig å gå i singlett og oppbretta bukse og:)
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 4. juli 2006 #2 Skrevet 4. juli 2006 jeg holer på og dø i varmen jeg og. jobber inne på et senter sammen mange varme marskiner i tillegg. om været fortsetter kommer jeg til og måtte sykemelde meg for jeg holt på og besvime et par ganger i dag og i går. men det er nok vanlig. tenker med skrekk og gru på de stakkas jentene som går høygravide nå. syns ordentlig synd på dem.
Gjest Skrevet 4. juli 2006 #3 Skrevet 4. juli 2006 Ja det er ekkelt for de som er høygravide nå. Nå skal det sies at vi er ikke så heldige med været i nord da...men likevel
Gjest leelu23 *25.11.2006* Skrevet 4. juli 2006 #4 Skrevet 4. juli 2006 Jeg renner vekk selv jeg.. bare jeg går opp en trapp så renner det svette av panna og håret klistrer seg inntil.. æsj! Om natta også er jeg så kokende varm at det er vondt.. Tuppa- åssen gikk det på ultralyd?? ) jeg har vært uten nett i nesten en uke nå-- HAT.. men nå er jeg på nett igjen Klem fra meg )
Gjest Skrevet 4. juli 2006 #5 Skrevet 4. juli 2006 Bra du er på nett. Har spekulert på hvor det ble av deg:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå