Anonym bruker Skrevet 4. juli 2006 #1 Skrevet 4. juli 2006 Bryr du deg overhode ikke om hva som kommer fram av forskning du? Spiller dine barns helse ingen rolle for deg? Natusan og Nivea er de to solkremene som kom dårligst ut av foreldre&barns test av solkrem her. De kan påføre barna dine både kreft og hormonforstyrrelser, men det betyr kanskje ingen ting?
Gjest Skrevet 4. juli 2006 #2 Skrevet 4. juli 2006 Sikert tusenvis av solkremer som ikke var med i testen. Bruker du en solkrem som ikke var med i testen? Tenk om det er noe farlig i den også? Skal man passe seg for alt som er farlig bør man iallefall ikke sitte forand en pc. Tenk på all strålingen! Kanskje du bør ta en datapause:)
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2006 #3 Skrevet 4. juli 2006 Jeg sitter jo ikke å kaster stein i glasshus, selvfølgelig bruker jeg ikke en solkrem som ikke var med i testen. Bruker Babyline sin, som jeg har brukt i flere år.
PMST Skrevet 4. juli 2006 #4 Skrevet 4. juli 2006 har du en dårlig dag...eller ? da er kansje kranglesiden bedre for deg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå