~falck~ har fått baby! Skrevet 4. juli 2006 #1 Skrevet 4. juli 2006 Hun er 6 mnd og får mme 1 flaske morgen og kveld. Men til de andre måltidene som består av grøt og frukt vil hun ikke ha verken melk eller vann. Har prøvd å tilsette vannet litt smak av ananas og eple, men neida - hun vil IKKE ha... Hva kan jeg gjøre??
Ranveig R Skrevet 5. juli 2006 #2 Skrevet 5. juli 2006 Har du prøvd å la ho drikke av kopp/glas? Det blir ein del søl, men guten vår synest i alle fall det er kjempegøy, til tross for noko hosting... Eller la ho prøve å holde flaska/tutekoppen sjølv, og leike med den. Når eg vil ha i guten vår meir drikke la eg han drikke av Olden-flaska mi, det er visst så utruleg gøy at det ikkje speler nokon rolle om han er tørst eller ikkje. Her fungerar det ikkje å blande eplejuice i vatnet, det var visst alt for surt/sterkt for han. Eit "babyvenleg" tips er forresten å koke frukt, og servere det avkjølte kokevatnet som saft. Så slepp du alt det tilsette sukkeret og søtningsstoffane og gudane veit kva.
Anonym ;) Skrevet 5. juli 2006 #3 Skrevet 5. juli 2006 .....har du prøvd "4-mnd'ers-juicen" du får kjøpt i butikkene? Smaker bare så nydelig at tøtta mi på 8mnd ikke vil ha andre sorter enda. Den er med vitaminer også. Hvis denne faller i smak, så kan du, som jeg gjør, etter hvert lure inn litt mere vann i den.
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2006 #4 Skrevet 5. juli 2006 Sorry at jeg bryter inn på tråden, men hvilke 4 mnd juicer finnes? Finner bare sviskesaft på butikken her jeg bor.
Magandang anak ko Skrevet 5. juli 2006 #5 Skrevet 5. juli 2006 De har eplejuice, pærejuice og ananasjuice:o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå