Gå til innhold

Hvordan få jenta mi til å drikke mer??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun er 6 mnd og får mme 1 flaske morgen og kveld. Men til de andre måltidene som består av grøt og frukt vil hun ikke ha verken melk eller vann.

Har prøvd å tilsette vannet litt smak av ananas og eple, men neida - hun vil IKKE ha...

Hva kan jeg gjøre??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du prøvd å la ho drikke av kopp/glas? Det blir ein del søl, men guten vår synest i alle fall det er kjempegøy, til tross for noko hosting... Eller la ho prøve å holde flaska/tutekoppen sjølv, og leike med den. Når eg vil ha i guten vår meir drikke la eg han drikke av Olden-flaska mi, det er visst så utruleg gøy at det ikkje speler nokon rolle om han er tørst eller ikkje.

Her fungerar det ikkje å blande eplejuice i vatnet, det var visst alt for surt/sterkt for han. Eit "babyvenleg" tips er forresten å koke frukt, og servere det avkjølte kokevatnet som saft. Så slepp du alt det tilsette sukkeret og søtningsstoffane og gudane veit kva.

Skrevet

.....har du prøvd "4-mnd'ers-juicen" du får kjøpt i butikkene?

Smaker bare så nydelig at tøtta mi på 8mnd ikke vil ha andre sorter enda.

Den er med vitaminer også.

Hvis denne faller i smak, så kan du, som jeg gjør, etter hvert lure inn litt mere vann i den.

Skrevet

Sorry at jeg bryter inn på tråden, men hvilke 4 mnd juicer finnes? Finner bare sviskesaft på butikken her jeg bor.

Skrevet

De har eplejuice, pærejuice og ananasjuice:o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...