Fam.Martinussen Skrevet 4. juli 2006 #1 Skrevet 4. juli 2006 hei. vi er to alenemødre som skal til tyrkia fra 27.september til 11.oktober. hvis det er andre alenmødre som ønsker å være med så gi en lyd. det hadde vært kjekt.vi reiser fra bergen, men er selvfølgelig mulig å fly fra flere steder i norge. mail adressen min er [email protected] reisen kan sees nærmere på på nettsiden tyrkiareiser.no vi skal til alanya og bo på delfino hotel. barna er i alderen 0 - 6 år håper dere slenger dere på.hadde vært kjekt å treffe flere i samme situasjon
Benemor Skrevet 5. juli 2006 #2 Skrevet 5. juli 2006 å dæven...hadde hoppa med eg viss eg hadde kunna.....begynne i jobb igjen 28 august eg snufs...
Fam.Martinussen Skrevet 8. juli 2006 Forfatter #3 Skrevet 8. juli 2006 det var dumt.hadde vært kjekt å fått med flere foreldre med barn.er så kjekt å kunne smales og der er det jo godt å varmt:) reisen er i forbindelsen med høstferien så prisen stiger as we speak.er jo mangen som vil vekk da.
HegeAE Skrevet 9. juli 2006 #4 Skrevet 9. juli 2006 De som er aleinemødre... Er det ikkje dyrt å reise til Syden. Eg er aleinemor sjølv og har ikkje råd til sydenturer.... Da må eg spare lenge......
Fam.Martinussen Skrevet 10. juli 2006 Forfatter #5 Skrevet 10. juli 2006 er ikke så dyrt.er alene mor jeg også, men tar meg råd til ferie en gang i året.om det er spesifisert eller ikke så prøver jeg alltid å finne billgst mulig reisemål.barn under to koster bare 250kr.jeg bestilte tidlig så jeg betalte 3800 for meg så vil ikke kalle det dyrt.reisen er nå steget til 5090 og vil stige frem til avreise eller at det er fullt.maten er halv pris i forhold til her og mat må man ha her også.og reiser for å slappe av på stranden og lager mat selv.går ikke ut å spiser hver dag.såsynes ikke det er så dyrt.er faktisk dyrer å reise et sted i norge i to uker. du kan jo gå inn på www.tyrkiareiser.no og se på alanya klikk på våre reisemål så kommer hotellene opp og så ser du på delfino hotel.nede på siden står prisene. prisen for meg og mine to barn på snart tre år og en på to måneder kom på 6600 og da er transport til og fra reisemål,mat på fly og det inkludert.synes ikke det er så dyrt og det er litt over to måneder til avreise så er jo faktisk mulig å legge av litt.men alt etter hvordanman prioriterer.noen syntes det er dyrt og føler de ikke har råd og det er jo i orden,men dersom det er noen som føler at dette vil de og at de mener de kan klare det så håper jeg på at de blir med.
Mira23 Skrevet 16. juli 2006 #6 Skrevet 16. juli 2006 Jeg har veldig lyst til å bli med, men må tenke litt på det først! Litt skummelt om dere er venninner fra før og jeg er den eneste andre som blir med
Fam.Martinussen Skrevet 30. juli 2006 Forfatter #7 Skrevet 30. juli 2006 hadde vært veldig kjekt hvis du vil være med og håper du gjør det.vi er venner ja men har veldig lyst å bli kjent med andre alene mødre..alle vi kjenner som har barn er et par så det er kjekt å treffe andre og veksle erfaringer...trenger ikke å være nervøs for å treffe oss for vi er veldig vennlige.min msn er [email protected] hvis du vil bli bedre kjent
Gjest Skrevet 4. august 2006 #8 Skrevet 4. august 2006 Skulle gjerne vært med, men har sydenabstinenser, så jeg har bestilt med en til kreta 11 aug. Reiser alene med gutten min på 4, og må si jeg gruer meg litt også..bare det med bading og verdisaker...Må finne noe lurt som er vanntett..Har veeldig lyst til å reise med flere som har barn, men men..
Fam.Martinussen Skrevet 5. august 2006 Forfatter #9 Skrevet 5. august 2006 dumt du ikke kunne være med oss hadde vært veldig kjekt:) men du får kose deg på kreta.der er det kjempe fint og herlig...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå