Mamma til gutt06+jente mai-10 Skrevet 4. juli 2006 #1 Skrevet 4. juli 2006 Noen som vet noe om denne vogna? Er den vendbar? Hvordan er liggestilligen? Og sittestillingen? Er den stor nok til å ha voksipose i og hvor lenge kan barna bruke den? Hvordan er den å kjøpre på vinterføre? Kan benstøtten legges ned, og opp? Mange spørsmål her:) Håper noen kan svare på noe av det:)
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2006 #2 Skrevet 4. juli 2006 Det lurer jeg også på. Og spesielt hvorfor den selges til 1500 kr med førpris 6000 på barneverden.no.
Mulan - Og to søte trollunger! Skrevet 4. juli 2006 #3 Skrevet 4. juli 2006 Det er fordi det er 2005 modellen, så de selger de vel ut Var og tittet på denne vogna, den ser helt fin ut, men jeg valgte Quinny freestyle 3XL Comfort istedet.. Teutoniaen er litt større innvendig, og har plass til voksipose tror jeg. Prøvde søsteren min på snart 3 år oppi den, og den var nok litt for liten til henne!! Men kanskje til de er 2 1/2 ca.. Ellers ser det ut som en bra vogn!
arene Skrevet 4. juli 2006 #4 Skrevet 4. juli 2006 Heisann! Jeg har den vogna,og er godt fornøyd med den! Det er ei god og stødig vogn. Men, om jeg var så fornøyd på ubrøytede veier i vinter kan vel diskuteres.... :-( Så, om du hadde spurt om det samme da vet jeg ikke om jeg hadde vært så positiv til vogna..Men, framhjulet er låsbart, så det gikk helt fint å komme fram der jeg hadde tenkt det. Og jeg trillet ganske mye i snøen. Men, det er jo uansett ikke så kjekt å trille barnevogn på slikt føre da... Fjorårsmodellen-som selges billig nå- har 2 forholdsvis små hjul foran, disse er erstattet av ett stort på 2006-modellen. Så, mulig 2006 modellen er noe bedre på vinteren. Men, hvis du skal ha ei vogn som er virkelig god på vinteren tror jeg du må styre unna tre-hjulinger generelt,såfremt det ikke er ei joggevogn med store hjul. Teutonia spirit S4 er vendbar, du hekter bare av overstellet og klikker det ned motsatt vei. Eneste er at vogna tar stor plass i bilen, særlig når sittedelen står slik at barnet vender mot deg. Du får nok fint plass til voksipose i den,jeg brukte den hvertfall i vinter med mykbag og stor pose til min gutt. Og har tenkt å bruke den med voksipose nå til vinteren. Sittedelen kan legges helt flat, eller barnet kan sitte helt oppreist. I tillegg finnes det en mellomstilling. Benstøtten kan stilles i flere hakk, helt opp og helt ned. Jeg bruker vogna hver dag ,og velger denne foran en annen jeg har, som har 4 hjul og er mye lettere. Eneste er, som sagt, at den tar stor plass i bilen, såfremt du ikke hekter av overdelen. Lykke til i vognjungelen!
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2006 #5 Skrevet 4. juli 2006 vi hadde den vognen i to uker, kjøpte den for 2000 kr på barneverden og trodde vi hadde gjort det kuppet, viste seg senere at det var ei skikkelig drittvogn. Umulig og kjøre i litt krafrig regnvær så da kan man jo tenke seg hvordan den er på snøføret. Vi ble faktisk advart mot å kjøpe den av en ansatt på barneverden, men ville seff ikke høre, var jo den tøffe vogna til knall pris. Men 2 uker senere var vi av annen oppfatning og klarte takk og lov og få solgt skitten. Nå har vi en quinny Comfort, kjempe fornøyd!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå