It's all about me Skrevet 4. juli 2006 #1 Skrevet 4. juli 2006 Noen som har noen tips????? Begynner å bli desperat nå, for det skal ikke være deler av et servise eller bestikk.
Gjest Skrevet 4. juli 2006 #2 Skrevet 4. juli 2006 Moccamaster gavekort på butikker de liker Noe jeg satte pris på var en kakespade i sølv, med initsialene våre gravert. Det var liksom så spesielt..
Gjest Skrevet 4. juli 2006 #3 Skrevet 4. juli 2006 Skal i bryllup på lørdag og har fått tegnet en karikaturtegning av brudeparet. Kjempe artig og garantert noke dei kjem til å huske!!! Koster 1000 kr og så koster det jo fort 500-1000 kr å få ei skikkelig ramme på.
Thunderstruck Skrevet 4. juli 2006 #4 Skrevet 4. juli 2006 Hva med hotellweekend da? Det hadde jeg satt pris på:-)
It's all about me Skrevet 7. juli 2006 Forfatter #5 Skrevet 7. juli 2006 Takk alle sammen, men det er til mitt eget bryllup jeg trenger denne gaveideen. En av gjestene har bedt oss finne en bestemt ting hun kan kjøpe til oss for 2000,-, men hun har kriterier. - Det skal være en varig ting så vi kan tenke på henne hver gang vi tar den fram i fremtiden. - Og det skal ikke være en del av en serie.
Dubbe Skrevet 7. juli 2006 #6 Skrevet 7. juli 2006 Hva med en statue? Noe som dere kan ha i stuen? Da ser dere jo den ofte også
nitro circus Skrevet 7. juli 2006 #7 Skrevet 7. juli 2006 Playstation med Buzz Quizz.. Et telt? Lexicon...
Fru P og knøttet, FØDEKLAR!!! Skrevet 7. juli 2006 #8 Skrevet 7. juli 2006 Hva med at hun betaler forstørring av brudebildet på lærret og innramming. Da har dere noe som varer ut livet og gir gode minner...
brooklyn Skrevet 7. juli 2006 #9 Skrevet 7. juli 2006 Jeg hadde hatt lyst på en kenwood kjøkkenmaskin. Holder seg leeeeeeeeeeenge og kan brukes til alt. Mammaen og pappaen min fikk sin da de giftet seg for 30 år siden, og den brukes OFTE. Men jeg tror de kanskje har glemt hvem de fikk den av....
It's all about me Skrevet 8. juli 2006 Forfatter #10 Skrevet 8. juli 2006 Kenwood får vi antagelig av pappa )
vi har verdens fineste gull Skrevet 8. juli 2006 #11 Skrevet 8. juli 2006 hadde ønska meg et maleri.... det er ikke ofte man kjøper et bilde til 2000 kroner, så det hadde jeg innvestert i.... man får så mye bruksting...
FruMamma med nr 2 Skrevet 8. juli 2006 #12 Skrevet 8. juli 2006 Vi har allerede fått to gavesjekker på tilsammen 2500 kr og vi tenkte kanskje å kjøpe oss et ordentlig telt for de pengene. De teltene har man jo i 20 år+. Men vi er turmennesker da, så man bør kanskje være det for å kjøpe et telt:)
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2006 #14 Skrevet 8. juli 2006 Luksus-sengesett Maleri Glasskunst Forstørring av brudebildet var en god idè Kokkekniver (Global-kniver er dyre og varer livet ut) Tursekker til deg og mannen din Lin-duk til spisestuebord fra Husfliden Finnes sikkert masse, men det er vanskelig å komme på ting.
It's all about me Skrevet 8. juli 2006 Forfatter #15 Skrevet 8. juli 2006 Jeg liker bildene til Vebjørn Sand veldig godt, men det gjør ikke sambo dessverre. Har alt foreslått det (
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå