Gå til innhold

Gave til 2000,- Klarer ikke komme på noe bra.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har noen tips?????

Begynner å bli desperat nå, for det skal ikke være deler av et servise eller bestikk.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Moccamaster

gavekort på butikker de liker

Noe jeg satte pris på var en kakespade i sølv, med initsialene våre gravert. Det var liksom så spesielt..

Skrevet

Skal i bryllup på lørdag og har fått tegnet en karikaturtegning av brudeparet. Kjempe artig og garantert noke dei kjem til å huske!!!

Koster 1000 kr og så koster det jo fort 500-1000 kr å få ei skikkelig ramme på.

Skrevet

Hva med hotellweekend da? Det hadde jeg satt pris på:-)

Skrevet

Takk alle sammen, men det er til mitt eget bryllup jeg trenger denne gaveideen. En av gjestene har bedt oss finne en bestemt ting hun kan kjøpe til oss for 2000,-, men hun har kriterier.

- Det skal være en varig ting så vi kan tenke på henne hver gang vi tar den fram i fremtiden.

- Og det skal ikke være en del av en serie.

Skrevet

Hva med en statue? Noe som dere kan ha i stuen?

Da ser dere jo den ofte også ;)

Skrevet

Playstation med Buzz Quizz..

Et telt?

Lexicon...

Skrevet

Hva med at hun betaler forstørring av brudebildet på lærret og innramming. Da har dere noe som varer ut livet og gir gode minner...

Skrevet

Jeg hadde hatt lyst på en kenwood kjøkkenmaskin. Holder seg leeeeeeeeeeenge og kan brukes til alt. Mammaen og pappaen min fikk sin da de giftet seg for 30 år siden, og den brukes OFTE. Men jeg tror de kanskje har glemt hvem de fikk den av....

Skrevet

Kenwood får vi antagelig av pappa :o)

Skrevet

hadde ønska meg et maleri....

det er ikke ofte man kjøper et bilde til 2000 kroner, så det hadde jeg innvestert i....:)

man får så mye bruksting...

Skrevet

Vi har allerede fått to gavesjekker på tilsammen 2500 kr og vi tenkte kanskje å kjøpe oss et ordentlig telt for de pengene. De teltene har man jo i 20 år+. Men vi er turmennesker da, så man bør kanskje være det for å kjøpe et telt:)

Skrevet

Vebjørn Sand har fine malerier/trykk!

Skrevet

Luksus-sengesett

Maleri

Glasskunst

Forstørring av brudebildet var en god idè

Kokkekniver (Global-kniver er dyre og varer livet ut)

Tursekker til deg og mannen din

Lin-duk til spisestuebord fra Husfliden

Finnes sikkert masse, men det er vanskelig å komme på ting.

Skrevet

Jeg liker bildene til Vebjørn Sand veldig godt, men det gjør ikke sambo dessverre. Har alt foreslått det :o(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...