Evelinemor Skrevet 4. juli 2006 #1 Skrevet 4. juli 2006 Spesielt de "gamle" maser om denne gjennomtrekken hele tiden. Når det er så varmt som nå, er det så farlig da? Og hvorfor er gjennomtrekk så skummelt, egentlig?
krabbetrollet Skrevet 4. juli 2006 #2 Skrevet 4. juli 2006 Trekk er vel det farligste som fins omtrent, ifølge min mor og ikke minst min svigermor :-)) Problemet med trekk er at man veldig lett blir syk av det. Spesielt nå når det er så varmt merker man nesten ikke trekken, men kan likevel bli ganske forkjøla. Liker ikke å inrømme det, men har nok vært nødt til å innse at min mor har litt rett ;-\
Ønskejenta&Joakim070606 Skrevet 4. juli 2006 #3 Skrevet 4. juli 2006 Moren min lot både meg og min søster ligge i trekken når det var sykelig varmt når vi var små! Ikke rett i trekken altså, for da får jo ikke baby'er puste! Men kaldt trekk er visstnok det som gir forkjølese har jeg hørt da.. Syntes det er bedre med litt trekk enn en over opphetet baby..
Gjest Skrevet 4. juli 2006 #4 Skrevet 4. juli 2006 mamma sa at jenta mi på 3mnd tåler litt trekk når det er så varmt. hun ligger i bare bleia i en liten trekk og storkoser seg. heller en unge som er passe varm og sover enn en som er varm,ikke sover og er sur
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2006 #5 Skrevet 4. juli 2006 mamma sa?? Er det mamma som bestemmer eller??
Gjest Skrevet 4. juli 2006 #6 Skrevet 4. juli 2006 ser det jo selv at ungen har det bedre i en liten trekk når det er så varmt. og når det er første ungen så er mamma god å ha. du har kanskje ikke mamma som bryr seg du,anonym?
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2006 #7 Skrevet 4. juli 2006 jepp, hun bryr seg mer enn nok hun. Men er liksom voksen nok til å ikke skrive "mamma sa", det blir litt rart syns jeg. Men hører da på mammaen min jeg også, så det var bare noe jeg hang meg opp i.
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2006 #9 Skrevet 4. juli 2006 vi har sovet med vinduet åpent siden hun ble født i mars å vi bor i finnmark... jeg har å bært henne ute i slynge og sjal siden april.. når det har vært varmt så har vi vinduet på det andre soverommet åpent i tillegg, + at vi har vifte på... den står ikke ned i senga hennes da, men er jo på når hun kommer over i vår seng.. åsså ligger hun i singlett body.. . å er 4mnd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå