Gjest Skrevet 4. juli 2006 #1 Skrevet 4. juli 2006 fått henvisning til fysio av lege. Hva kan en fysiot. gjøre ? Aktupunktur er nemlig noe jeg ikke vil, jeg har nåleskrekk deluxxe ! Noen som har vært til fysio ? Hjalp det ?
**Tingeling** Emma06+June08:) Skrevet 4. juli 2006 #2 Skrevet 4. juli 2006 Hmm hva slags ryggsmerter er det? Bekkenløsning liksom?
Bompibjørnen *født* Skrevet 4. juli 2006 #3 Skrevet 4. juli 2006 En fysioterapeut driver jo med alt fra massasje til varmebehandling, eller "strømputer" så de får gjort en del... løsner på muskulatur og er ikke fullt så "voldelige" som kiropraktorene er... De er også flinke til å se hvor problemet ligger, så du får med en del øvelser som er anbefalt å gjøre daglig på egenhånd.
Gjest Skrevet 4. juli 2006 #4 Skrevet 4. juli 2006 Det er i venstresiden, går liksom litt langs ryggraden, akkurat til venstre for selve ryggraden og "inni" skulderbladet på en måte. Noen ganger går det helt ned til korsryggen Da skal jeg ringe dit og høre om de har time til meg !
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2006 #5 Skrevet 4. juli 2006 Hei! Jeg hadde forferdelige ryggsmerter tidligere i svangerskapet, jeg gikk på fem behandlinger hos kiropraktor og ble helt bra, så lenge du ikke er over syv måneder på vei kan du gå til kiropraktor. Jeg vil anbefale det på det sterkeste jeg ble bra etter første behandlingen, følte meg som et nytt menneske da jeg gikk ut derfra. Kiropraktor virker litt mer effektivt enn fysio, det er det jeg har erfart i allefall, men jeg vet flere som kombinerer behandling hos begge samtidig..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå