Anonym bruker Skrevet 4. juli 2006 #1 Skrevet 4. juli 2006 jenta mi er bare snart 4 måneder men er veldig varm da hun ligger i vogna. har bare på henne kortermet body og kortbukser.
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2006 #2 Skrevet 4. juli 2006 jenta mi har kortarmet body + en lett kjole!
Gjest Skrevet 4. juli 2006 #4 Skrevet 4. juli 2006 Her ligger han i bleia døgnet rundt. Kan ikke ha på han mer enn det.
Lindis :-) Skrevet 4. juli 2006 #5 Skrevet 4. juli 2006 Hei! Min tulle på snart 3 mnd ligger i korermet body og liten shorts :-) + At hun har pute (blir putebehandlet for hoftene) .
to jenter og ett gull i magen Skrevet 4. juli 2006 #6 Skrevet 4. juli 2006 bleie døgnet rundt omtrent. store deler av dagen har hu badetruse bare for hu bor nesten i bassenget. hu er 11 mnd.
mammaen til G & A Skrevet 4. juli 2006 #7 Skrevet 4. juli 2006 Her har hun en body eller en lett sommerkjole paa seg. Ligger hun i vognen saa ligger hun paa et helseteppe (gulper litt og da er det litt kjedelig om det skulle komme i vognen).
Ønskejenta&Joakim070606 Skrevet 4. juli 2006 #8 Skrevet 4. juli 2006 Lille mann på 4 uker har kun bleie på seg.. Tynn tynn kortermet body på seg når vi er på reisefot! Skulle ønske jeg kunne gå i kun truse i denne varmen jeg ogsså! =)
Gjest Skrevet 4. juli 2006 #9 Skrevet 4. juli 2006 bleie når vi er hjemme og kjole når vi er i butikken å sånt
musefisa Skrevet 4. juli 2006 #10 Skrevet 4. juli 2006 I dag som det har vært rundt 30 grader så har han kun hatt på seg bleia, og det sover han i nå også, blir for varmt med pysj.
Sina's mamma Skrevet 4. juli 2006 #11 Skrevet 4. juli 2006 Snuppa mi på 6 mndr ligger kun i bleie om natta, på dagen har hun enten kortermet body, eller lette kjoler med korte ermer. Veldig varmt om dagen, og Simovogn er ikke laget for ordentlig sommervær... Blir veldig varmt og tett inne i vogna.. Neste vogn skal ha lufteluke i kalesja ja!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå