Gå til innhold

lillhege


mariell82

Anbefalte innlegg

Hvordan fikk du keisersnitt?

Måtte du mase eller gikk det greit?

Jeg gikk ti dager over sist og var heller ikke moden pluss att babyen ikke hadde det så bra i magen,blei akutt snitt på meg.

Tør ikke gå over tiden denne gang er det grunn nok til å få keisersnitt tro?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei du =)

 

Jeg maste ikke, bare leverte et "ønske brev " til jordmor på rutine ul, at jeg var redd for å gå over tiden grunnet det som skjedde sist. Ble akutt ks sist på meg også.

Jeg ble så innkalt til møte med lege på sykehuset, fortalte som det var og dermed ble ks innvilget. Uten noe mere spørsmål. De hadde full forståelse.

Men jeg ønsker kun ks om babyen ikke er kommet til den 20/7. Ul termin er 26/7. Håper på en vaginal fødsel så klart, men tør ikke gå over og benytter meg da heller av ks jeg har fått.

Ta det opp med jordmor el lege, de bør lytte til deg. Ikke la de overtale deg om du er redd. Jeg selv skal føde på sykehuset i Fredrikstad, og de har vært helt enestående. Ønsker deg masse lykke til=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkuratt sånn har jeg tenkt og,har lyst å fø normalt men tør ikke gå over tiden.

Håper det ikke er for seint å få det invilga.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel aldri for sent. Du får bare stå på kravene. Men du bør kanskje ta det opp så snart som mulig, siden det nærmer seg for deg. Det går nok bra, masse lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper det.

Har tenkt på det før og men trodde jeg skulle takle det fint men kjenner nå att jeg blir veldig nervøs med tanke på å gå over tiden.

Får satse på att jordmor og lege forstår.

Skal nå uannsett prøve,hvis ikke får jeg slå opp telt utenfor føden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja du får bare sette deg der og bli til de gjør noe med det. Hold meg oppdatert da, men jeg krysser fingrene for deg i hvertfall. Om ikke jeg bruker mitt ks , så kan du jo overta det, hihi:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Var på sykehuset i dag faktisk,alt såg fint ut så jeg blei litt beroliga.

Skal på ny kontroll på termindato også.

Føler jeg blir tatt ganske godt vare på så jeg vil prøve og se hvordan det går nå.

Det beste er jo å fø normalt alikevel.

men noe særlig overtid får jeg ikke håpe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, skjønner deg godt. Beste er så klart vaginal fødsel. Legen prøver å overtale meg til det, men desverre har jeg mistet all tillit etter sist gang. Så normal fødsel blir kun om babyen kommer før den 20.juli, bare 6 dager til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...