Anonym bruker Skrevet 4. juli 2006 #1 Skrevet 4. juli 2006 Her hvor jeg bor døde det nettopp et barn på 13 mnd. av dette. De hadde bestilt time til fastlegen for å få resept på dette nå som den vaksinen er tilgjengelig. Så en morgen fant de tulla si død i sengen. Hadde hatt sånn influensa-forkjølelse symptomer i noen dager men hadde ikke virket så syk. huff.....får frysninger på ryggen....
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2006 #2 Skrevet 4. juli 2006 Rart... Jeg jobber med registrering av dødsfall hos barn i Norge, og det begynner å bli nærmere et år siden forrige dødsfall av denne bakterien. Og da hos en jente som var noe eldre enn 13 mnd. Skjedde dette helt nylig? Hvor i landet bor du? Holder med fylke.
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2006 #3 Skrevet 4. juli 2006 skjedde nå nylig ja...kanskje to-tre dager siden. kommer nok fram i "lyset" snart da...velger og ikke si noen hvor jeg befinner meg, gjør aldri det på nett. Men kjenner folket så det er tilfellet ja....hvis du ikke trodde meg...
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2006 #4 Skrevet 4. juli 2006 Men du kan vel hinte med fylke? Du velger jo, som jeg, å være anonym?
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2006 #6 Skrevet 4. juli 2006 Hva er vitsen med å skrive et slikt innlegg her? Som førstegangsmamma med et småforkjølet 8 ukers lite nøste, så har jeg nok bekymringer....
Gjest Skrevet 4. juli 2006 #7 Skrevet 4. juli 2006 Blir nervevrak når jeg leser sånt jeg også...men likevel går jeg inn på sånne innlegg, så jeg får vel egentlig skylde meg selv. Men det sto jo i overskriften også så.. Huff, tragisk når sånt skjer. Håper jeg aldri aldri kommer borti lignende...!! Grusomt at noen må oppleve sånt.
Gjest Skrevet 4. juli 2006 #8 Skrevet 4. juli 2006 Hva er dedn bakterien egentlig?? Hvordan får man den??
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2006 #9 Skrevet 4. juli 2006 Når overskriften er som den er kan du jo bare la være å gå inn da, er vel fritt fram fram for alle å komme med det dem vil. Regner med HI ville dele det at det faktisk kan lønne seg å vaksinere mot dette, ser det har vært mye omdiskutert i det siste....
Luca Skrevet 4. juli 2006 #10 Skrevet 4. juli 2006 Men det er jo litt merkelig at HI som anonym ikke vil oppgi hvilket fylke dette dreier seg om engang. Tror ikke anonymiteten din forsvinner da:-) Sikkert en som blir så gira i diskusjonen, at hun legger på litt:-) Slike ting tar det vel ikke tid før det kommer fram vel som hun sier...
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2006 #11 Skrevet 4. juli 2006 HJELP SIER JEG BARE! Tulla på 7 mnd surkler, småhoster litt. Ble skikkelig nervøs jeg nå! Må opp å sjekke henne...
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2006 #12 Skrevet 4. juli 2006 Ikke vet jeg, men kan vel ha noe med hvordan hun har fått informasjonen da... blir jo litt skremt, men må vel si at det innlegg på dib som er ti ganger verre enn dette da. hvem vet...kan jo hende at det er sant. Vet ikke hvor raskt slikt blir kjent jeg....blir alt slikt slått opp i avisen da? kan ikke familie "velge" dette? jeg spør jeg, er helt grønn på område...
~turbogutten og lillebror~ Skrevet 5. juli 2006 #13 Skrevet 5. juli 2006 huff.. var det du som skrev for noen dager siden at venninen din mistet jenta si? Hun var ett år og de trodde d var krybbedød? Har ikke glemt det.... helt forferdelig.... min største frykt.... Å hvorfor skulle hun tulle??
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2006 #14 Skrevet 5. juli 2006 Om man klikker seg inn på slike innlegg eller ikke spiller jo ingen rolle, man leser jo hva det gjelder i overskriften avlikevel. Og da er det for sent! Har ei tulle som er forkjøla, og man blir jo engstelig av å lese sånt. Hva er poenget med å gjøre så mange redde?
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2006 #16 Skrevet 5. juli 2006 Har selv hatt en barn med den pneumococc hjernehinnebetennelsen, å da er de rimelig syke! Blir jo sykere og sykere, men såå fort tror jeg ikke det går! Burde jo vært til legen for lengst, så dårlige de blir da, så litt rart barnet bare plutselig var dødt liksom
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå