Gå til innhold

Sex

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når stebarna er her, har vi ikke sex. Jeg orker rett og slett ikke da.

Han prøver seg når vi går til sengs om kvelden, og minner meg jo på at det nå er en stund siden sist. Om vi i det hele tatt legger oss til samme tid. Jeg har ikke ferie, jeg har fremdeles hus og barn jeg skal ta meg av, med en liten som enda skal ha mat på natta. Jeg kan ikke drive med denne ranglingen som ungene driver med. Når kvelden kommer vil jeg sove.

Dessuten er han er ikke like oppmerksom mot meg som han pleier å være, når de er her, og jeg trenger noe mer enn en kjapp en, før vi sovner.

Andre som har det på samme måte?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis jeg skjønner deg rett, så er en av grunnene til at du ikke vil ha sex når han har barna sine, at du får mindre oppmerksomhet da?

Han må jo nødvendigvis ta seg av ungene sine en god del, da.

Det blir på en måte en slags straff dette med å "ikke orke" sex når ungene hans er der?

Skrevet

Jeg orker heller ikke sex når det blir lite søvn, men når stebarna er her annenhver uke blir det faktisk litt mer søvn enn vanlig, spesielt i helgene på morgenkvisten. Da leker de med tulla. Det kan være et problem i ukedagene fordi stebarna er sent oppe. Jeg legger meg nå uansett jeg :)så får de bare styre. Trenger mye søvn for å klare jobb, beibi, amming..

Skrevet

Det er ikke ment som straff, men det bare blir sånn. Det er mer en naturlig konsekvens av mindre søvn, og mindre tid for hverandre. Det er jo ikke fordi barna er her. Jeg orker ikke gi han trøste runder heller, det blir jo feil.

hi

Skrevet

jeg har det slik, orker ikke ta i han.

Skrevet

Vel, jeg har to barn fra mitt første forhold+en liten med min sambo. Er jo en del styr om dagen, men vi har sex så og si hver kveld. Trenger den nærheten føler jeg. Bare det å kunne krølle meg inntil han:-)

Skrevet

Jeg vil ha sex, han også. Det som er problem er at hans barn, når de er her kan komme av og til til vår seng, midt på natta. Derfor blir det alltid en kjapp en for at barna ikke kommer in på rommet mens vi har sex. Og det passer oss begge to. Bare at vi føler hverandre, selv om det går veldig fort.

Skrevet

Til Clue

Forstår eg deg rett, meiner du at der ikkje er samanheng, mellom kva samspel ein har med mannen om dagen, for kor lyst ein har på han om kvelden?

Meiner du ein burde gjere si plikt, om ein har lyst eller ikkje?

Skrevet

Nei, du forstår meg ikke rett.

Skrevet

Ja du store jesus for ett problem at barna vil oppi senga til sin egen PAPPA!! sjerp deg drittkjerring!!

Skrevet

HA HA HA! Den bitchy dama er tilbake, hun som driver og kaller andre for dritkjerring. Hør her: drittkjerring kan du være sjøl, ditt forpulte mehe fra cyberspace, vedder på at du er like rompelaus som du er tankelaus!

Skrevet

Det er problematisk å ha et sex liv når ungene kommer oppi senga... enten det er egne unger eller andres unger. Man vil jo ikke at de skal se noe!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...