Gå til innhold

hehe,biomor har fått seg ny bebi!(ser ikke uuuut)

Anbefalte innlegg

Skrevet

må bare LE!ungen ser ut som en lys kineser!smale øyne og stooooor nese!lange ører og ja,huffameg!

gla stebarnet mitt(hennes førstefødte)er LITT penere ihvertfall!!

Muligens for hun er min manns barn:-)

iiiiiiiiiingen slår ihvertfall våre 2 nyyyyydelige fellesbarn!!måtte bare få det ut!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

må nok skuffe deg der.......

vår lille deilige krabat er nok den fiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiineste i hele verden ;-)

Skrevet

Tenk om du en dag får vite at ungen har f.eks. Down syndrom. Da vil du nok angre uthenging p.g.a. utseende.

Skrevet

kunne ønske "min" biomor fikk seg mann snart..

Skrevet

Det er normalt å synes at sine egne er de nydeligste i verden. Men gudbedre så umodent det er å henge ut en liten baby på utseendet!

Skrevet

Har du ikke noe mer fornuftig å komme med, så ville jeg ha holdt kjeft!!

Skrevet

Du må virkelig ha problemer med deg selv HI!!! STOORE problemer!!!

Alle babyer er da NYDELIGE vel?

Ikke god du!

• 1 måned senere...
Skrevet

jeg ble kvalm og opprørt over innlegget ditt HI... att det går an å vær ondsinnet... håp av hele mitt hjerte at du sett p skjemmes no.. tenk deg om da kjerring.. det er et barn du snakker stygt om her... æsj.. ja som sagt håp du skjemmes !!

Gjest marie-s
Skrevet

Sånne ting burde du så absolutt holde for deg selv....det der er ikke noe du bare burde få ut, det virker på meg som du er syklig sjalu på biomoren her og ikke noe annet, kaskje barna hennes egentlig er myyyye penere enn dine men du tør ikke å innrømme det.

Skrevet

Til Marie-s: du legger deg helt ned på hovedinnleggers nivå! At det går an...

Gjest marie-s
Skrevet

Jepp, og det var gjort helt bevist for å vise henne hvordan det er.

Skrevet

Det er trist at voksne folk må "ta" selv små babyer fordi de har konflikter seg imellom. Håper du fremstår som mer moden og reflektert i omgang med stebarnet ditt! Barn trenger voksne som er voksne og ikke voksne som krangler på barnehagenivå!

Skrevet

HERREGUD!! Jeg vet ikke hvor gammel du er som skrev hovedinnlegget, - enten må du være en umoden fjortiss eller et forvirra overgangsalder-vrak!

Skrevet

SAIKO KJERRING..... DU SER SIKKERT IKKE UT SJØL.. ÆSJ Å FYSJ

Skrevet

Du virker ikke akkurat som den mest skarpe kniven i skuffa!!!!

Dette blir altså for dumt! Man kan ha så mange konflikter man bare vil. Men med dette innlegget så viser du at du sliter mer enn som så!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...