Gå til innhold

Hei...Dere som kan noe om navn!!!:)


**Andrea** & Lille Konrad :)

Anbefalte innlegg

Jeg/vi trenger hjelp..Alle de fine guttenavnene i familiene våres er liksom allerede brukt opp...sånn som Jonathan,Noah,Sander,Jonas osv..Vi har tenkt mye på Elias i det siste...men det er jo veldig poppis om dagen så vet ikke..Min lillebror heter Jonas Emanuel og det syns jeg er sinnsykt fint..men hva hjelper det meg...Trenger all den hjelp jeg kan få..Alle forslag mottas med stor takk=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Syns ikke dere skal bry dere så mye om hva som er pop, dersom dere liker ett navn bør dere ta det uansett om det er populært eller ikke. Selv om det ligger på topp ti betyr det jo ikke at alle heter det, de mest populære navnene er det vel ca 5% av alle fødte som får.

 

Kommer med noen forslag til:

 

Lukas

Sebastian

Simen/Simon

Markus

Isak

Gabriel

Benjamin

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med

 

Nikolai

Eirik

Joakim

Brage

Erlend

Jørgen

Vebjørn

August

Kasper

Simen

Sindre

Frikk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Viss vi får ein gut blir det Elias, spelar inga rolle om det er populært eller ikkje. I Mexico heiter den førstefødde guten det same som faren (vår eventuelle gut blir altså Elias den fjerde *heh*) og den førstefødde jenta det same som mora (men det er ikkje så vanleg lenger, og eg har lyst til å bruke eit anna namn enn mitt; Tonje, sjølv om eg synes det er veldig fint)

 

Det er jo mange som vel å kalle opp borna sine etter søsken. Ei venninne av meg vil kalle ungen sin Andrea/Andreas etter storebroren hennar, så det må jo vere lov å bruke namn ein likar! Men kanskje ikkje heile dobbeltnamnet til veslebroren din...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...