Gjest Skrevet 4. juli 2006 #1 Skrevet 4. juli 2006 Utvikler alvorlig vekt angst (se skravle) Så hva har jeg i vente? Hvor mye gikk du opp fra 30-40 uker? sist gikk jeg opp ca 10 kilo i den perioden.....
Tobarnerfint Skrevet 4. juli 2006 #2 Skrevet 4. juli 2006 Enda to uker til termin, hittil har jeg gått opp 6 kg i den perioden, bedre blir det vel ikke Men, men får ta det som en mann, hihi
Made in Japan Skrevet 4. juli 2006 #3 Skrevet 4. juli 2006 He. Fra uke 32-37 gikk jeg opp 5 kg. Himmel. Har hittil lagt på meg 24 kg, men har altså ikke vært på kontroll på 2 uker. Skal på torsdag. Har ant. fleska på meg 5 kg. til. S U K K. Fertila; husk at hvis det blir krig er ihvertfall ikke vi de første som bukker under + at babyene våre kan få litt fløtemelk.
Gjest Skrevet 4. juli 2006 #4 Skrevet 4. juli 2006 Made in Japan*Fødeklar* takk, det var det jeg trengte :-) sist fullammet jeg poden opp til litt over 12 kg.....hadde sikkert vært umulig hvis jeg var ekstremt spiss og kantete...... trøster meg selv veldig (mente ikke å såre noen tynne, er bare litt missunnlig)
Amabolla Skrevet 4. juli 2006 #5 Skrevet 4. juli 2006 Jeg begynner å nærme meg 20 kg her! (33 uker) Håper det ikke blir noe mer- men trøster meg med at alle kvinnene i vår slekt har fått tilbake fasongen relativt fort etter svangerskap- håper dette gjelder meg og:)
25.nov.08 og 14.07.06 Skrevet 4. juli 2006 #6 Skrevet 4. juli 2006 bekjymra jeg og, men heldigvis bare 1-2-3 uker igjen til fødsel. Gått opp 17 nå :/:/::/:/:///:/ Gått veldig fort opp de siste ukene :(:( Gruer meg til valpete kropp etter fødselen og ingen klær som passer. Men hva skal man gjøre da liksom, går tur hver dag og forspiser meg ikke. Har blitt endel mere vann og da siste uke eller to. Håper det er 5 kg vann og 5 kg baby og resten ekstra blod og morkake.......
Winterlady Skrevet 4. juli 2006 #7 Skrevet 4. juli 2006 Har gått opp 17 kg til nå- fra 55 til 72 kg, og har åtte uker til termin- så det blir nok rundt 20-22 kg her tipper jeg. Spister mye is og vannmelon nå i varmen . Er forresten 1.57 høy, så jeg var normal i utgangspunktet ikke skrapa tynn..
Gjest Skrevet 4. juli 2006 #8 Skrevet 4. juli 2006 Gått fra 52 kg. til 64 kg. altså totalt 12 kilo totalt! 6 dager til termin..
Aga:-) Skrevet 4. juli 2006 #9 Skrevet 4. juli 2006 Fra uke 29 til nå i uke 36 har jeg gått opp to kilo. ånn har det vært i de andre svangerskapene mine også..
Lindamor og Oliver Skrevet 4. juli 2006 #10 Skrevet 4. juli 2006 Jeg la på meg ekstremt mye i begynnelsen uten å forandre på kost eller treningsmengde men etter uke 30 stabiliserte det seg selv og nå får jeg høre at jeg ser mindre ut.Tror enkelte legger mest på seg i beg. og så dabber det av utover mens andre igjen har motsatt; legger lite på seg også øker det mot slutten.-Men det kan også være mye vann,ikke bekymre deg; ) Hvis du er flink med kostholdet og mosjonerer litt så har du ditt på det tørre,uansett,vi trenger litt ammefett.-De fleste mister 10 kg etter fødsel. Gled deg du; )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå