Gå til innhold

blir vel alene igjen nå tenker jeg!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har ny type som ikke er barnefaren... vi har det jo forsåvidt bra.. han er kjempeflink med lillegull og hun er jo så kjempeglad i han...men han har vært utro (jeg fant det ut og jeg tilga ham,når han lovet gull og grønne skoger)... men nå tror jeg han er utro igjen.. og jeg klarer ikke tenke på annet enn at han er utro... og hvordan han i det hele tatt kunne i første omgang... etter at jeg konfronterte han med utroskapet hans har vi ikke hatt sex og det er over 1 mnd... han gir meg så vidt ett kyss eller en klem.. så nå orker jeg ikke mer... ser ikke vitsen i å være i ett forhold der jeg ikke klarer og stole på min "bedre" halvdel... vet han sender mld med en drøss med jenter.. så da skal jeg og jenta mi flytte så fort vi finner leilighet og klare oss kjempefint alene.. har gjort det før og klarer det fint igjen :) snart skal jenta på ferie hos pappen og når hun kommer tilbake har mamma ny plas og bo... gleder meg til jeg kommer meg vekk og slippe og tenke på dette tullet.. off.. blir helt utslitt av dette her!!

off... måtte bare lufte tankene litt...

ellers må dere alle ha en fin dag i sola!!

her er det god temperatur ute!!! hehe...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sol er bra, når det regner i hodet :-)

Det er godt å få det nedskrevet, og få luftet tankene litt. Og jeg kan bare si meg enig med deg... Hvorfor være sammen med en type man ikke kan stole på, og han virkelig har gitt deg god grunn til å ikke stole på ham...

Jeg tenker også sånn - bedre å være alene. Det går fint det også, i stedet for å være bekymret til stadighet, fordi man ikke vet om den man er glad i er ærlig.

Jaja... lykke til i alle fall! :-)

Skrevet

Henger meg på Mammatil3 og ønsker deg lykke til!

Skrevet

tusen takk..

off er vanskelig dette når alt er perfekt med mannen utenom utroskapet..

off..men tilgir aldri mer en en gang...

men men...sånn er livet...;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...