Anonym bruker Skrevet 4. juli 2006 #1 Skrevet 4. juli 2006 men til mitt forsvar må jeg si at jeg ikke viste at jeg ødela noe som helst, trodde hele tiden at mannen var singel, var det han fortalte meg. Møtte han på nett (aldri mere nettdating på meg nei) og vi hadde kontakt lenge før vi møttes. Når vi møttes første gangen fant vi tonen med en gang. Vi har tilbragt tid sammen, pratet masse sammen, hatt sex sammen osv. Hadde imidlertid en uro inni meg og en magefølelse som sa at ett eller annet var galt. Nylig var det en på nettet som tok kontakt med meg også begynte ballen å rulle. Etterhvert kom jeg i kontakt med "dama" hans og de har vært lenge sammen. Vi fikk begge to sjokk når vi hørte at vi minst var to som var med samme mannen. Pratet lenge sammen på msn, og det viser seg at han har løyet til oss begge. Dratt rett fra meg til henne og omvendt. Hvordan kan man gjøre noe sånt da? Sitter igjen her og føler meg som en stor dust og idiot. Etter at vi avslørte han er han ikke nådig mot meg for han mener alt er min skyld. Kaller meg for alt mulig dritt som ikke egner seg for å gjengis engang. Jeg har jo ikke gjort noe galt. Trodde jo mannen var singel jeg. Men siden jeg og han aldri rakk å møte hverandre så veldig mange ganger så er jeg den som får skylda. Har sagt alt til henne om hva som er skjedd mellom oss, og hun og jeg er ikke sinna på hverandre. Hun har dumpt han og det er nok det som er årsaken til frustrasjonen hannes. Er ikke jeg som har løye om alt og jeg som har datet andre mens jeg hadde en annen. Selv etter at vi avslørte alt påstår han ovenfor meg at de aldri har vært sammen. Sukk.....jeg er svak for mannen, innrømmer det så gjerne. Men jeg MÅ ikke treffe han igjen, aldri, vet det så inderlig godt......vet bare ikke om jeg klarer det :-( For en situasjon jeg er havnet i.
cloud watching Skrevet 4. juli 2006 #2 Skrevet 4. juli 2006 Høres ikke ut som en hyggelig situasjon, men jeg håper for din skyld at du holder deg unna ham!!
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2006 #3 Skrevet 4. juli 2006 Det er nok ikke DU som har ødelagt et forhold, det er mannen selv. Du ble desverre en uskyldig part i spillet hans, både du og kjæresten hans. Blir du derimot sammen med denne mannen, så har du skyld i det. Tenk deg godt om, hvorfor vil du ha denne mannen som er uærlig, lyver, går bak ryggen og slenger dritt til deg ? Kan du ikke finne noen bedre, fortjener du virkelig ikke noen som har mer å gi deg enn som så ? Dersom han klarte å være utro med deg, så kan han være det mot deg også. Visste du at 98% av slike forhold ender i vasken ? Det vil si at bare skarve 2% lykkes, og de tallene sier vel sitt. Opp med hodet jente, finn en ny mann å flørte med ;-)
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2006 #4 Skrevet 4. juli 2006 Vil si meg enig i at det ikke er DU, men han som har ødelagt et forhold. Men helt ærlig så blir jeg litt provosert av det siste du skriver. Les gjennom innlegget ditt en gang til, og bruk hodet, jente! Du vil sikkert si man ikke kan styre følelser, men det går an å ikke gi etter og handle etter følelsene sine. Og det er VALG du har!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå