Mamma`n til Jens Olliver Skrevet 4. juli 2006 #1 Skrevet 4. juli 2006 Får man full overgangstønad når man får stipend/ lån fra lånekassa? Eller må jeg regulere overgangstønaden? Takk for svar!
mamman&andrea Skrevet 4. juli 2006 #2 Skrevet 4. juli 2006 Hei! Du får full overgangsstønad, men lån/stipend blir redusert pga overgangsstønad regnes som inntekt. Men dersom du tar høyere utdanning enn videregående, så ser de bort fra dette.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå