Gå til innhold

skulle kjøpe brudebuketten

Anbefalte innlegg

Skrevet

hadde gått å siklet på en mega fin bukett å spurte hun i butikken om hun kunne lage denne med roser å sånn ikke sånne dyre bestille blomster å det kunne hun gjøre til 4000-4500 men vi skulle bare bruke 2000 på den siden den blir brukt en gang.

så prøvde å finne andre,men her om dagen tittet jeg igjennom boken dems igjen å hun som jobbet der sa hun kunne lage den til 2000 ikke noe problem sa hun fikk jo litt sjokk at de brått kunne lage den å jeg som engsta meg så ille for det..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er trist når det blir så mye styr med brudebuketten. Så flott at hun kunne lage den da innen den prisen dere ville ha. Hvilke farger skal du ha på rosene da ? Det blir sikkert kjempefint uansett.

Skrevet

Kjære vene, bruk punktum når du skriver! Veldig vanskelig å lese et innlegg som går i ett...

Skrevet

My goooood, sistnevnte anonym. Man trenger vel da ikke kommentere det? Hun ville jo bare skrive innlegg her.- om hun bruker punktum eller ikke trenger jo ikke vi bry nesene våres med...

HI- så bra at det ordnet seg! Jeg også har sett ut en bukett på finn.no, og spurte hun hvor mye hun hadde lagt i den. 5000 kr, og MASSE blomster som ser ut til å ha blitt bestillt. Men skal høre med blomsterdekoratøren denne uken om hun kan gjøre den billiger ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...