Gå til innhold

Har deres barn sluttet med bleie?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har en på 2,5 og han går masse på do men har bleie litt til men etter sommeren tror jeg han er tørr..

Hva med deres små?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

MIn fyller 3 denne uken og vi jobber fortsatt med saken, går ofte på do og potte, men har også funnet ut at toalettbesøk fint kan gjøres "overalt" - helst ute; på gresset i barnehagen, bak sykkelstativ i bakgården, i sandkassa...Mor syntes ikke det er veldig stas (burde egentlig kjøpe meg sånne hundeposer...)

Har ikke jobbet mye for å bli kvitt uvanen - men tar gjerne i mot gode råd, før vi skal på ferie med svigers :)

Skrevet

Bruker bleier enda her, og jeg stresser ikke med det, det skjer når det skjer :o)

Skrevet

har ei jente på rett over tre som langt ifra har sluttet, stresser heller ikke med det som EvaL sier. Hvor gammelt er ditt barn EvaL? er bare nysgjerrig fordi jeg ser at du svarer fint på mange innlegg her :)

Skrevet

Snuppa vår fylte 2år i mai og sluttet med bleie på dagtid for 3mnd siden, men nattbleia har hun fortsatt. Startet med bleieavvenning noen mnd før planlagt, ettersom lille vennen viste stor interesse for det.

Enkelte netter tisser hun heller ikke i bleien, og må fulle fart på doen når hun våkner, men det er ikke hver natt. Så nattbleien beholder vi til tiden er inne for å kvitte den : )

Skrevet

Hra dere innført faste do rutiner eller bare når barnet vil? Er ikke så ofte vesla vil lengre, men når hun først skal er det som regel rett før lalletid eller natti natt. Og da vil hun selvsagt sitte leeeeeenge, men det kommer ingenting om hun ikke presser ut litt.....

Skrevet

Lillegutt på 2 år 8 mnd sluttet for ca en mnd siden, litt mer... Han sier i fra selv når han må på do, men har fortsatt uhell innimellom... Særlig bæsjinga klarer han ikke alltid å time helt :o) Men regner med han er helt tørr til høsten, for han er veldig flink, har vel et tisseuhell i uka, og er helt tørr når han våkner om morgenen, så dropper nok nattbleia etterhvert også :o)

Skrevet

gutten min blir 3 i august og har vært fri for bleie på dagen i 4 uker nå, og på natta i 3 uker !!!!!

Skrevet

Minste datteren min er 2,4 år, og har vel sluttet med bleie på dagtid :)

har bare hatt potta ( en stol-potte) ståenes her oppe i stua. Vi har ikke stresset med det i det hele tatt. Hun begynte selv å ta av seg bleia når hun skulle tisse, og så var det gjort så utrolig fort. Nå tisser og bæsjer hun der hver gang. Og vil nesten ikke ha på bleie hvis vi skal ut på tur. det er litt slitsomt noen ganger, for med en gang hun tisser i bleia nå, vil hun ha den av :) Ikke alltid det passer der og da:))

Skrevet

Hehe, nei det er vel ikke alltid like greit å begynne å strippe overalt for å ta av seg en våt bleie :o) Ser for meg jentungen forlange at bleia skal av f.eks. i matbutikken eller inne på en cafe *ler*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...